Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@20:48:25 GMT

جلسه استیناف حکم محرومیت دومدیر فوتبال برگزارشد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۹۲۹۵

جلسه رسیدگی کمیته استیناف به پرونده اعتراض حیدر بهاروند و سعید فتاحی به حکم کمیته اخلاق برگزار شد.

به گزارش تابناک ورزشی،‌ کمیته استیناف فدراسیون فوتبال این روزها درگیر دو پرونده محرومیت حیدر بهاروند، سعید فتاحی و عبدالکاظم طالقانی از مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به دلیل مسائل پیش‌آمده در فینال جام حذفی و همچنین پرونده محرومیت علی کفاشیان و عباس ترابیان، دو مسئول سابق فداسیون فوتبال به دلیل پرونده حق پخش تلویزیونی معروف به شرکت ام پی سیلوا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس جلسه رسیدگی به محرومیت مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال طی روزهای گذشته در کمیته استیناف فدراسیون برگزار شده است و طرفین توضیحات خود را در این جلسه ارائه کرده‌اند. این پرونده که هم‌اکنون نیز در حال رسیدگی است به مراحل پایانی خود نزدیک شده است و به نظر می‌رسد طی روزهای آینده با تشکیل دوباره کمیته استیناف رأی این پرونده از سوی این کمیته صادر خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: استیناف فتاحی بهاروند تابناک ورزشی سید محمد بطحایی سد لتیان لیگ ملت های والیبال پاتوسی محاکمه نجفی محمد علی نجفی میترا استاد خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۹۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!

ظاهرا حواشی اخیر پیرامون ورود بانوان به ورزشگاه‌های فوتبال با محرومیت هوادار پیرمرد سپاهان تمام نشد و این محرومیت شامل هواداران زن دیگر تیمها هم شده است!

به گزارش تابناک ورزشی؛ با تصمیم شورای تامین استان مازندران، بانوان تماشاگر نمی‌توانند در این بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند و این بازی را از نزدیک تماشا کنند. این تصمیم برای دیدار نساجی برابر استقلال هم اتخاذ شده است.

تیم فوتبال نساجی قائمشهر در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در یک بازی حساس در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

این تصمیم باتوجه به این موضوع گرفته شده که درب ورودی که در هفته‌های گذشته برای حضور بانوان در نظر گرفته شده بود، در این هفته محل ورود تماشاگران تیم میهمان است و به همین منظور این ورزشگاه در این بازی مهم پذیرای بانوان نخواهد بود. 

قرار است در جایگاه بانوان ورزشگاه وطنی، تماشاگران تیم مهمان یعنی پرسپولیس قرار بگیرند.

دیگر خبرها

  • در نقد یک محرومیت عجیب؛ می‌توانید از ورود پیرمرد پرحاشیه سپاهانی به استادیوم جلوگیری کنید؟!
  • دادرس: مشغول جراحی هستیم!
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • حکم 10 ساله محرومیت هوادار سپاهان؛ رسیدگی قضایی به تخلف در دادسرا
  • پیرمرد هتاک اصفهانی حکم محرومیت ۱۰ ساله گرفت
  • اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی/ ۱۰ سال محرومیت برای هوادار سپاهان
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار س‍پاهان
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی