Web Analytics Made Easy - Statcounter

این استارتاپ قرار است تراشه‌هایی طراحی کند که در مغز کاشته می‌شوند و می‌توانند ابزارهای کامپیوتری را کنترل کنند. به‌گزارش فیوچریسم، این تراشه امواج مغزی و تفکرات انسان را به داده‌های صفر و یک تبدیل می‌کند که برای کامپیوتر قابل‌شناسایی هستند. گفته می‌شود در مرحله اول قرار است از این سیستم برای تحریک عضلات بدن و برگرداندن حس لامسه به بیماران استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌تر گفته شده بود، ‌این استارتاپ با هدف درمان بیماری‌های مغزی شدید تاسیس شده است اما با توجه به سابقه عجیب ایلان ماسک در ارائه ایده‌های خلاقانه و خاص، تا پیش از برگزاری این کنفرانس نمی‌توان دقیقا گفت چه چیزی در ذهن این مدیر جسور می‌گذرد.

کد خبر 447751

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مغز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۰۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ششمین اهدای عضو در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: این اقدام خداپسندانه با ایثار و فداکاری خانواده مصطفی سلطانی ۶۳ ساله، که به علت خونریزی مغزی، دچار مرگ مغزی شده بود در بیمارستان شهید دکتر رهنمون یزد به وقوع پیوست.

وی افزود: کبد این ایثارگر حیات در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز نجات بخش جان یک بیمار نیازمند شد.

دیگر خبرها

  • حسابرسی داده‌محور و توسعه حسابرسی رایانه‌ای در اولویت است
  • ملاقات آی شو اسپید با ری میستریو و گرفتن ماسک ویژه از اسطوره WWE / فیلم
  • استرالیا نخستین رایانه کوانتومی کاربردی جهان را می سازد
  • جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک
  • معرفی ۴ ماسک معجزه آسا برای مو با تخم مرغ + طرز تهیه
  • ثبت ششمین اهدای عضو در استان یزد
  • سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت
  • ظهور شاه‌کلید قفل‌های دیجیتال/ رایانه‌های کوانتومی رمزگذاری را بی‌معنا می‌کنند
  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • موبایل پرچمدار هواوی تحریم‌های تراشه آمریکا را دور زد