Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:28:45 GMT

دو طرح صنعتی در اسفراین کلنگ زنی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۲۰۳۴

دو طرح صنعتی در اسفراین کلنگ زنی شد

به گزارش ایرنا، نماینده اسفراین در مجلس شورای اسلامی درحاشیه کلنگ زنی این طرح صنعتی بخش خصوصی به خبرنگار ایرنا گفت: فاز دوم طرح صنعتی کیمیای صبا سالانه ۵۲۰ تن نورد فولاد را انجام می دهد.
وی گفت: برای راه اندازی فاز ۲( نورد فولاد) شرکت فولاد کیمیای صبا ۶ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام می شود که ۷۰۰ نفر فرصت شغلی در این منطقه ایجاد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قوامی افزود: فاز دوم شرکت کیمیای صبا دستگاه و ماشین آلات ان خریداری شده و تا یک و نیم سال آینده و قبل از پایان دولت تدبیر امید افتتاح خواهد شد.
نماینده اسفراین در مجلس شورای اسلامی افزود: طرح توسعه شرکت آذین فورج نیز که امروز کلنگ زنی شد ۲ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است و ۵۰۰ نفر اشتعالزایی خواهد داشت.
قوامی گفت: فاز ۲ شرکت صنعتی آدین فورج به تولید محصولات نهایی مورد نیاز صنایع مختلف در کشور می پردازد.
شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد مرکز خراسان شمالی قرارد و با دارابودن دو صنعت بزرگ فولاد و لوله گستر و صنایع پایین دست آنها قطب صنعتی خراسان شمالی است.

دومین سفر استانی دولت تدبیر و امید روز یکشنبه به استان خراسان شمالی آغاز شده است که در این سفر شماری از وزرا و اعضای دولت به نمایندگی از رئیس جمهوری با حضور در شهرستان‌های این استان نسبت به افتتاح و یا آغاز طرح ها اقدام کردند.

۷۱۸۹/‏‬ ۶۰۴۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسفراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۲۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مصوبات پیشنهادی صنعتی مازندران برای سفر دولت

دریافت 38 MB

سعید کهنسال در گفت وگو با خبرنگار مهر با اظهار اینکه مصوبات پیشنهادی سفر دوم دولت به استان در بخش صنایع در حال بررسی است و این طرح‌ها در قالب افتتاحیه و ایجادی و توسعه‌ای در حوزه‌های صنعت و معدن در دستور بررسی است.

وی با اشاره به محدودیت‌های فراروی معادن استان از جمله منابع طبیعی، رشته کوه البرز و غیره گفت: این مساله سبب شده ۱۲۸ واحدمعدنی غیرفعال در استان وجود داشت و با غربالگری شمار آن به ۶۶ واحد کاهش یافته است.

کد خبر 6096238

دیگر خبرها

  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲ شد
  • بررسی مصوبات پیشنهادی صنعتی مازندران برای سفر دولت
  • معرفی شرکت احیا استیل فولاد بافت
  • رشد تولید ماشین آلات صنعتی در دولت سیزدهم+ فیلم
  • توضیحات فولاد ازنا در مورد یک خبر
  • ۲ کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات خراسان شمالی پیدا شدند
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی
  • صدور مجوز زیست‌محیطی برای معدن آلبلاغ خراسان شمالی مصوب شد
  • رکود طرح‌های زیرساختی‌های خراسان شمالی در چهار سال گذشته