Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-26@19:47:39 GMT

خرابکاری در صادرات تخم‌ مرغ

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۲۲۵۱

خرابکاری در صادرات تخم‌ مرغ

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، ناصر نبی پور از توقف صادرات تخم مرغ به عراق و کاهش قیمت این محصول در پی این اتفاق خبر داد و گفت: میانگین قیمت هرکیلوگرم تخم مرغ درب مرغداری با حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومان کاهش به ۶۵۰۰ تا ۶,۶۰۰ تومان رسیده است.

وی دلیل این مساله را توقف صادرات این محصول از سوی کشور عراق عنوان کرد و افزود: عده‌ای در صادرات این محصول خرابکاری کرده اند و باعث شدند چنین مسأله‌ای رخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فعال بخش خصوصی توضیح داد: برای صادرات باید تخم مرغ تازه صادر کرد و نباید تخم مرغ‌های سردخانه را برای این منظور مورد استفاده قرار داد چرا که تاریخ انقضای تخم مرغ‌های سردخانه کم است. اما عده‌ای اقدام به بار زدن و صادرات تخم مرغ‌های سردخانه‌ای به مقصد عراق کرده اند که این مساله نیز موجب دلخوری عراق و بستن مرزها شده است.

وی درباره اعلام نرخ رسمی تخم مرغ از سوی سازمان حمایت نیز گفت: علی اکبر مهرفرد، معاون وزیر جهاد کشاورزی در نامه‌ای به سازمان حمایت خواستار اعلام نرخ ۷۵۰۰ تومانی برای هرکیلوگرم تخم مرغ شده که هنوز سازمان حمایت این قیمت را ابلاغ نکرده است.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: صادرات غیرنفتی قیمت تخم مرغ تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۲۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ

به گزارش خبرگزاری مهر، علی ابراهیمی گفت: وزیر جهاد کشاورزی در تعامل با بخش خصوصی حمایت از تولید داخل را برای ورود به بازارهای بین‌المللی مرغ مورد تاکید قرار داده است.

وی ادامه داد: بازار دائمی صادرات با پویا ساختن تولید داخل، عاملی قطعی در توسعه زنجیره تولید و تأمین مرغ برای کشورهای همسایه خواهد بود.

ابراهیمی وظیفه شرکت پشتیبانی امور دام کشور در خرید مرغ داخل را مقطعی و برای تکمیل ذخایر راهبردی عنوان کرد و نقش اصلی تنظیم و تثبیت بازار را گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازار بین‌المللی دانست.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی در تشریح همکاری وزارت جهاد کشاورزی برای تحقق برنامه صادرات مرغ توسط بخش خصوصی گفت: برنامه سالانه اتحادیه‌ها به وزیر جهاد کشاورزی ارائه شده است و با حمایت ستاد وزارت در حال انجام است.

به گفته وی، تولید محصول با کیفیت، ایفای به موقع تعهدات و پایداری حضور از عوامل حفظ بازار صادراتی است.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی خاطر نشان کرد: در همه جای دنیا؛ صادرات مورد حمایت دولت‌ها است و به شکل‌گیری اولیه آن یارانه تعلق می‌گیرد، این اتحادیه هم در سایه حمایت در یک بازه زمانی ۳ تا ۴ ماه می‌تواند حضور خود را در بازار کشورهای همسایه تثبیت کند.

کد خبر 6089221 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی
  • ‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ
  • هوشمندی ایران در از سرگیری سوآپ گاز ترکمنستان، تمدید صادرات گاز عراق و تکمیل خط لوله صلح
  • ۱۲ زنجیره ارزش در مازندران تعریف شد/ حضور ۲۷ واحد تولید در اکسپو
  • ذخیره‌سازی ۲۸۳۱ تن مرغ در سردخانه‌های مازندران
  • همایش دریافت کد شناسه محصولات کشاورزی در مرودشت
  • صادرات خودرو به اوراسیا کلید می‌خورد
  • ازسرگیری صادرات نفت کردستان
  • بررسی موضوع تسهیل صادرات محصولات کشاورزی به عراق
  • عکس| نقشه جدید سازمان سیا برای خرابکاری در ایران فاش شد