Web Analytics Made Easy - Statcounter

برانکو ایوانکوویچ با وجود اینکه یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد داشت، این باشگاه را ترک کرد و راهی لیگ عربستان شد. بعد از رفتن برانکو، این مربی کروات خبر شکایت از باشگاه پرسپولیس را داده است و پرسپولیسی‌ها هم اعتقاد دارند می‌توانند در این پرونده برانکو را محکوم کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، این روز‌ها سوالی مبهم در ذهن هواداران پرسپولیس است؛ غرامت بابت فسخ غیر قانونی در انتظار برانکو خواهد بود یا پرسپولیس محکوم می‌شود و علاوه بر مطالبات باقی مانده‌ی برانکو باید جریمه هم پرداخت کند؟

برانکو مدعی است بر اساس بند قراردادش به خاطر عدم دریافت ۳ ماه از حقوق خود مشکلی بابت فسخ قرارداد با سرخپوشان نداشته و رفتن او به الاهلی عربستان قانونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیسی‌ها، اما این فسخ را غیر قانونی می‌دانند و اعتقاد دارند برانکو در نامه‌ سوم خود مهلت داده تا پرسپولیسی‌ها تا تاریخ مشخص شده طلب برانکو را پرداخت کنند و باشگاه هم حاضر بود یک روز قبل از مهلت برانکو، طلب او را در تهران به وکیل برانکو طبق قول و قرار‌های مکتوبی که داشتند، پرداخت کند.

در مذاکرات استانبول مسوولان باشگاه پرسپولیس و وکیل برانکو، وکیل این مربی کروات خواهان دریافت مطالبات او شد و حتی حاضر شد تخفیف دهد، اما باشگاه پرسپولیس حاضر نشد این کار را انجام دهد و این حرکت پرسپولیسی‌ها باعث برآشفته شدن و مصاحبه کردن برانکو ایوانکوویچ شد. برانکو در مصاحبه‌هایش تاکید کرد که پرسپولیسی‌ها پول من را نمی‌خواهند بدهند و من شکایت می‌کنم.

باید دید آیا برگ برنده پرسپولیس از طرف فیفا به رسمیت شناخته خواهد شد یا خیر. در این میان یک مساله کلیدی وجود دارد و آن این است که نزدیکان برانکو می‌گویند فیفا اولویت را به تخلف پرسپولیس می‌دهد که در مقطعی ۱۱ ماه حقوق برانکو را نداده و بعد از یازده ماه در اواخر فصل گذشته ۵۰۰ هزار یورو از پول برانکو را داده و برانکو ناچار شده در ۳ مقطع به باشگاه نامه بزند.

این استدلال برخی پرسپولیسی‌ها هم که اعتقاد دارند برانکو مانند طارمی محروم می‌شود درست نیست. محرومیتی برای برانکو در کار نیست. طبق قانون، بازیکن اگر تحت قرارداد باشگاهی باشد و با باشگاه دیگری قرارداد ببندد، هم آن بازیکن و هم باشگاه محروم می‌شوند درست شبیه به ماجرای مهدی طارمی. ولی در ماجرای مربی‌ها فقط به بند‌های قرارداد رجوع می‌شود و محرومیتی برای مربی درنظر نمی‌گیرند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک ورزشی برانکو پرسپولیس فیفا پرونده سید محمد بطحایی سد لتیان لیگ ملت های والیبال پاتوسی شورای نگهبان مریم میرزاخانی عملیات رمضان افزایش قیمت نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۲۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذری جهرمی: سکوت جناب آقای میرسلیم جالب است!

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت دوازدهم در کانال تلگرامی خود نوشت: صنعت خودروسازی در ایران با زور انحصار و ممنوعیت واردات است که زنده مانده است، هزینه‌اش هم از جان و مال مردم پرداخت می‌شود.

دلیل تحمل و تحمیل این هزینه‌ها از دید سیاستگذار، احتمالا نقش غیرقابل انکار این صنعت در تولید ملی و اشتغال است.

یکی از دالانهای باریک امکان احیای صنعت خودرو در ایران، فراموشی تدریجی تولید انحصاری خودروهای سوخت فسیلی و آزادسازی تدریجی واردات آن و تمرکز بر نگاه کارآفرینانه در تولید خودروی برقی با تکیه بر تجدید ساختار صنعت خودروسازی و رقابت‌پذیر کردن آن بود - رگه‌هایی از این سیاست بعضا در سخنان آقای علی آبادی وزیر فعلی صمت دیده می‌شد- که در حال حاضر با پرداخت دو میلیارد یوروی ناقابل به یک شرکت ساختمانی شرقی برای اختصاص بازار ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس برقی شهر تهران، در حال از بین رفتن است.

سکوت جناب آقای میرسلیم هم در این فقره جالب است!

دیگر خبرها

  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • دعوای جالب چهره امنیتی با مدافع زاکانی بر سر قرارداد جنجالی +تصویر
  • کشتی‌گیر و مربی تیم ملی آمریکا برنده جایزه شدند
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی
  • این مربی می‌تواند در سیتی جانشین پپ شود
  • تصاویر ظاهر جالب دختر خانم پرسپوليسی؛ او چطور بلیط‌ می‌خرد؟
  • واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است
  • آذری جهرمی: سکوت جناب آقای میرسلیم جالب است!
  • پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم دوید!
  • داداش زاده: عالیشاه پرسپولیس را با اخراج کودکانه خود ۱۰ نفره کرد/استقلال بضاعتی بیش از این ندارد