Web Analytics Made Easy - Statcounter

حماسه‌ساز ملبورن گفت: مایه افتخار است که بچه محل امام رضا(ع)هستم و روز بازی ایران و استرالیا از پدرم خواستم برای دعا و توسل به حرم امام رضا (ع) مشرف شود.

به گزارش قدس آنلاین ، تعلق خاطر به امام رئوف در بین تمام ایرانی‌ها وجود دارد، اما به قول خداداد عزیزی شاید این حس در بین مردم مشهد خاص‌تر باشد، آن هم به این دلیل که خودشان را بچه محله امام رضا (ع) می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداداد عزیزی افتخارات زیادی در عرصه ملی و باشگاهی دارد، اما بدون شک همیشه با گل به استرالیا که سبب صعود دراماتیک ایران به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه شد، در ذهن مردم این سرزمین جاودان شده باشد.

خداداد عزیزی  اظهار کرد: علاقه به ساحت مقدس امام رضا(ع) در بین تمام مسلمانان جهان وجود دارد و این موضوع خاص شیعیان و مشهدی‌ها نیست، اما ما مشهدی‌ها شاید به این دلیل که در جوار امام رضا(ع)هستیم، بیشتر به ایشان ارادت داریم، البته این ارادت و علاقه در بین تمام مسلمانان وجود دارد، اما خوب حس مجاورت برای مشهدی‌ها محسوس‌تر است.

این پیشکسوت فوتبال ایران افزود: من خودم بچه جنوب شهر هستم  و شاید در طول شبانه‌روز بارها از خیابان‌هایی عبور می‌کردم که گنبد و گلدسته حرم مطهر از آنجا دیده می‌شد، هر موقع که چشمم به گنبد می‌افتاد، براساس یک‌ رسم معمول مردم مشهد به امام رضا(ع) سلام می‌دادم، شاید این سلام دادن واجب نباشد، اما این حس خاص و زیبا به دلیل بچه محل بودن با امام رضا(ع) در بین مردم مشهد وجود دارد.

وی در خصوص اهمیت برگزاری مراسم میلاد امام رضا (ع) گفت: چندسالی است که تولد امام رضا(ع) با شکوه بیشتری برگزار می‌شود، مردم مشهد به نوعی در این ایام نقش ویژه‌تری دارند و خود را خادم الرضا می‌دانند، امیدوارم این خدمت‌رسانی به زائران پر رنگ‌تر باشد، به نظر من نباید فقط زمان شهادت امام رضا (ع) مراسم با شکوه برگزار شود و باید این شکوه و عظمت نیز در زمان ولادت ایشان هم باشد.

عزیزی ادامه داد: زمانی که در ابومسلم بازی می‌کردم، بیشتر شعار یا امام رضا (ع) روی پیراهن ما حک شده بود و بازیکنان و هواداران از ایشان مدد می‌گرفتیم.

این پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص توسل به امام رضا (ع)در روز بازی ایران و استرالیا گفت: من بعد از اینکه برای دیدار تیم ملی مقابل استرالیا از آلمان به استرالیا سفر کردم، تلفن همراه بین المللی بود و می‌شد از استرالیا با ایران در تماس باشم، روز بازی ایران و استرالیا از پدرم خواستم برای دعا و توسل به حرم امام رضا (ع) مشرف شود و بعد از آن به مزار مادرم برود و برای موفقیت تیم ملی و من دعا کند.

این شاید بهترین خاطره من از توسل به امام رضا (ع) بود.

منبع : فارس

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خداداد عزیزی خداداد عزیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۲۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال NBA | مرگ جادو و جشن کلیولند با کامبک تاریخی

کلیولند کاوالیرز پس از هفت بازی، سرانجام با پیروزی در هر چهار بازی خانگی موفق شد اورلاندو مجیک را از پیش رو بردارد.

طرفداری | یکشنبه شب به وقت تهران یک بازی در جریان پلی آف NBA برگزار شد. بازی هفتم راند اول پلی آف کنفرانس شرق میان اورلاندو مجیک و کلیولند کاوالیرز به میزبانی کوز. طی شش بازی قبلی هر تیم ۳ بازی خانگی را به سود خودش تمام کرده بود تا کار به بازی هفتم کشیده شود. سرانجام این کلیولند بود که با یک کامبک عالی، تیم جوان اورلاندو مجیک را از گردونه رقابت‌ها حذف کرد و حریف بوستون سلیکس در نیمه نهایی کنفرانس شرق شد.

کلیولند کاوالیرز ۱۰۶-۹۴ اورلاندو مجیک (پیروزی ۳-۴ کاوالیرز)

در ابتدای بازی اینطور به نظر می‌رسید که کاوالیرز قرار است به دردسر بیفتد. دست هیچ کدام از مهاجمان تیم میزبان گرم نبود و در سمت مقابل پائولو بنکرو حمله مجیک را رهبری می‌کرد. با این حال در کوارتر سوم کلیولند همه چیز را به سود خودش تغییر داد و رهبر آنها در طی این کامبک کسی نبود جز داناوان میچل. بازی عالی میچل همراه شد با دفاع عالی کلیولند و به دنبال آن خاموش شدن ستارگان اورلاندو مجیک. کوز که به لبه پرتگاه رفته بود، سرانجام خودش را نجات داد و با پیروزی مقابل جوان‌ترین تیم لیگ طی ۷ مسابقه، حریف بوستون سلتیکس در نیمه نهایی کنفرانس شرق شد. 

پائولو بنکرو (38 امتیاز و ۱۶ ریباند) به جوان‌ترین بازیکن تاریخ لیگ تبدیل شد که در بازی هفتم، بیش از ۲۵ امتیاز کسب می‌کند. کامبک ۱۸ امتیازی کوز، بزرگترین کامبک یک تیم در تاریخ بازی‌های هفتم پلی آف nba بود.  داناوان میچل (۳۹/۹/۵) در بازی‌های ششم و هفتم ۸۹ امتیاز کسب کرد. این دومین رکورد برتر تاریخ در پلی آف است بهترین رکورد از آن الن آیورسن است که سال ۲۰۰۱ در فینال کنفرانس شرق، ۹۰ امتیاز طی دو بازی آخر گرفت. سال‌ها از خروج دوایت هاوارد از رونالدو مجیک می‌گذرد اما آخرین پیروزی آنها در پلی آف به زمانی برمی‌گردد که هاوارد در اورلاندو بود. میچل ۴۴/۱۰ درصد همه امتیازات کلیولند در بازی‌های ششم و هفتم را کسب کرد. فرانتس واگنر شب بسیار بدی را گذراند و تنها یکی از ۱۵ شوتش وارد سبد شد. او تنها ۶ امتیاز گرفت و کمترین درصد فیلد گل بازی هفتم در طول تاریخ را ثبت کرد، میان بازیکنانی که حداقل ۱۵ دقیقه در زمین حضور داشتند.  بدون جرت الن، اون مبلی عملکرد فوق العاده‌ای در دفاع از خودش نشان داد. او ۱۱ امتیاز ۱۶ ریباند و ۵ بلاک صبر کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • آمریکا در ۴۵ سال اخیر هیچ پیروزی‌ای در مقابل جمهوری اسلامی نداشته است
  • تکرار گل خاطره‌انگیز هوملز مقابل فرانسوی‌ها (عکس)
  • دردسر بزرگ رضایی پس از درگیری با حامدی‌فر!
  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • تابستان پرسروصدای نونیز: مقصد شاید بارسلونا
  • خاطره بامزه آقا رشید از حرم امام رضا (ع) (فیلم)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • بسکتبال NBA | مرگ جادو و جشن کلیولند با کامبک تاریخی
  • مسئول سابق امنیتی: در رفح خبری از پیروزی کامل نخواهد بود
  • مرجعیت علمی امام صادق (ع) انحراف را به حداقل رساند