Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:49:36 GMT

کشف ۱۴ میلیارد ریال سوخت قاچاق در جنوب شرق کشور

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۳۲۰۶

کشف ۱۴ میلیارد ریال سوخت قاچاق در جنوب شرق کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان با یک سری تحقیقات، یک واحد تولیدی ایزوگام غیرمجاز در شهرک صنعتی شهرستان هامون که اقدام به خرید سوخت قاچاق می کرد را شناسایی و تحت کنترل نامحسوس قرار دادند.

وی افزود: در تحقیقات میدانی مشخص شد که این واحد تولیدی با خرید نفت کوره قاچاق اقدام به تولید قیر و انواع ایزوگام غیراستاندارد با برندهای مختلف و جعلی کرده و آنها را به یکی از استان های همجوار ارسال می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان بیان داشت: مأموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از این واحد تولیدی غیرمجاز ۱۰۰ هزار لیتر نفت کوره، ۱۲۰ هزار لیتر قیر، ۱۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و ۷۴۶ رول ۱۰ متری ایزوگام غیراستاندارد کشف کردند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی در تحقیقات تکمیلی از افراد شاغل در این واحد توانستند یک دپوی غیرمجاز سوخت در شهرستان زابل را نیز شناسایی و بلافاصله با مراجعه به محل مذکور ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت کوره را کشف کنند.

سردار طاهری با اشاره به پلمب این واحد تولیدی غیرمجاز ابراز داشت: کارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده را ۱۴ میلیارد ریال برآورد کردند که در این خصوص یک نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 4666602

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان هامون نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان احمد طاهری قاچاق سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۳۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند

محدثی نژاد مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: پرونده حمل ۵ هزار لیتر نفتگاز خارج از ضوابط تعیینی به ارزش یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بیرجند رسیدگی شد.

او افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متهم را به پرداخت ۵ میلیارد و ۳۴۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

بیشتر بخوانید

تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان

محدثی نژاد بیان کرد: مأموران نیروی انتظامی بیرجند هنگام بازرسی خودرو‌های عبوری از یک دستگاه کامیون، سوخت قاچاق را کشف و پرونده این تخلف را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان کشف شد
  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • محکومیت یک میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند
  • ربایش دختر نوجوان و درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال در جنوب تهران
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین