Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت، با اشاره به پلمب یک واحد صنفی اغذیه فروشی در غرب تهران، گفت: مالک این رستوران، برای مشتریانش گوشت آبزیان غیرمجاز را پخت می‌کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سردار "علی ذوالقدری" به تشریح این خبر پرداخت و گفت: با شکایت شهروندان ساکن محدوده غرب تهران در خصوص فعالیت غیرقانونی یک رستوران در این محدوده، ماموران  جهت بررسی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام ارشد انتظامی، عنوان داشت: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که مالک و متصدیان این رستوران اقدام به پخت آبزیان غیرمجاز می‌کند که با هماهنگی از سوی دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه 19 تهران، کارشناسان دانشکده دامپزشکی و سازمان تغزیرات این واحد صنفی پلمب شد.
وی افزود: در بررسی‌های انجام شده 3 کارتن و 2 کیسه نایلونی حاوی20 کیلوگرم صدف، 70کیلوگرم خرچنگ، 21کیلوگرم گوشت کوسه و 15کیلوگرم گوشت هشت پا، کشف شد که بنا به گفته مالک رستوران از شهرستان‌های جنوبی کشور به تهران منتقل شده بود.
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس هماهنگی با دادستان تهران، این میزان گوشت‌ مکشوفه در محل معدوم و برای متصدی واحد صنفی مذکور اخطار پلمب 7 روزه صادر شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کشف گوشت آبزیان غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۱۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ توحید فارسی افزود: در اجراى طرح تشدید مبارزه با کالاى قاچاق، ماموران پلیس آگاهی حین کنترل خودروهاى عبوری در محورهاى مواصلاتی به یک دستگاه کامیون بنز حامل بار مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۴۰۰ کیسه ۲۵ کیلویی انواع غذاى ماهى و آبزیان خارجى قاچاق به وزن ۱۰ تن را کشف کردند و در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به اینکه قاچاق کالا همواره ضربه سنگینی را به اقتصاد کشور وارد می‌کند از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق کالا و موارد مشابه مراتب را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

 

دیگر خبرها

  • پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • تکذیب پلمب یک بیمارستان به دلیل کشف حجاب در شمال تهران
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون