Web Analytics Made Easy - Statcounter

مختار صیدی عصر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات لیگ دسته اول آقایان کشور از امروز (۲۳ تیر) با حضور ۲۱ تیم در قالب هفت گروه سه تیمی به میزبانی مشهد مقدس آغاز شده است.

وی ادامه داد: تیم هیات کبدی کرمانشاه در گروه ششم با تیم‌های کاشان و خراسان رضوی همگروه شده است.

صیدی خاطرنشان کرد: تیم شهدای مدافع حرم در گروه هفتم قرار گرفته و باید با تیم‌های تویسرکان و سنندج مسابقه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات کبدی کرمانشاه یادآوری کرد: در روز اول مسابقات تیم هیات کبدی کرمانشاه با خراسان رضوی بازی می‌کند و فردا در دومین مسابقه به مصاف کاشان خواهد رفت.

وی ادامه داد: تیم شهدای مدافع حرم صحنه نیز مسابقه اول خود را برابر تویسرکان و مسابقه دومش را برابر سنندج برگزار می کند.

صیدی در پایان گفت: چند روز پیش هم تیم کبدی بانوان کرمانشاه پس از راهیابی به مرحله یک شانزدهم نهایی، با قبول شکست برابر سمنان از راه یابی به مراحل بالاتر و صعود به لیگ برتر بازماند.

۷۴۵۸/‏۸۰۶۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فدراسیون کبدی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۳۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی نقده‌ای سرمربی تیم ملی کبدی شد

نواب تازه قلعه مربی جوان و بازیکن‌ساز نقده‌ای سرمربی تیم ملی کبدی جمهوری اسلامی ایران شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، بنا بر اعلام رسمی کمیته فنی و با تأیید فدراسیون کبدی نواب تازه قلعه مربی تیم کبدی پیشگامان سولدوز از شهرستان نقده سرمربی تیم ملی کبدی جمهوری اسلامی ایران شد.

تازه قلعه متولد ۱۳۶۴ بوده و پیش از این همچنین تجربه مربی‌گری تیم ملی بزرگسالان و همچنین سرمربی‌گری تیم ملی جوانان کبدی را نیز در کارنامه خود دارا و از مربیان موفق و بازیکن‌ساز کشور محسوب می‌شود.

این دومین افتخار کشوری مربیان شهرستان نقده در سطح کشوری است و پیش از این در سال‌های گذشته رجب نورانی سرمربی تیم ملی هاکی کشور را برعهده داشت.

شایان ذکر است تیم ملی کبدی، امسال در مهم‌ترین رویداد بین‌المللی خود در ششمین دوره مسابقات آسیایی بانکوک-چونبوری شرکت خواهد کرد.

کد خبر 748062

دیگر خبرها

  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • گل پرسپولیس خطا بود!
  • پرسپولیس در سودای تبدیل شدن به رکورددار قهرمانی در جام حذفی ایران
  • مربی نقده‌ای سرمربی تیم ملی کبدی شد
  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • درخواست حماس برای اعزام تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی جهت شناسایی اجساد گورهای دسته‌جمعی
  • حماس: تیم‌های تخصصی برای شناسایی اجساد مفقودین اعزام شود
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور