Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولتیماتوم معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان به تیم‌های لیگ برتری!

طرفداری- محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در  چهارمین جلسه بررسی رفع موانع و مشکلات ورزشگاه ها به منظور رعایت الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت:

با توجه به اقداماتی که صورت گرفته و گزارش هایی که از روند پیشرفت اصلاحات و ایجاد الزامات در ورزشگاه ها دریافت کردیم ؛ ورزشگاه آزادی تهران ، ورزشگاه شهر قدس، تختی آبادان ، فولاداهواز، امام رضا(ع) مشهد، غدیر اهواز، نقش جهان ، فولادشهر و بوشهر با رعایت نصب گیت‌های ورودی مشکل خاصی برای برگزاری رقابت های لیگ برتر در فصل جدید نخواهند داشت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، داورزنی مشکلات برخی ورزشگاه های کشور را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد:

تا این لحظه هم با توجه به مشکلاتی که وجود دارد ، امکان برگزاری لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه سیرجان ، قائمشهر ، ثامن مشهد، جم بوشهر ، مسجد سلیمان و شهید  باهنر کرمان نخواهد بود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد :

مشکلات این ورزشگاه ها باید تا پنجم مردادماه حل شود و شرایط میزبانی رقابت‌های لیگ برتر در ابعاد گیت‌های ورودی ، نصب دوربین ها و شماره گذاری صندلی ها  به مرز آمادگی برسد ، در غیر اینصورت امکان برگزاری مسابقات در آنجا وجود ندارد و  تیم ها باید در استان های مجاور و یا ورزشگاه های استان خود که امکان برگزاری دارد ، میزبانی کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۳۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از واگذاری مالکیت 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس، شایعات زیادی در خصوص تغییرات مدیریتی در این 2 باشگاه شنیده می‌شود.

علی رغبتی مشاور وزیر ورزش و جوانان گفت: انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه های استقلال و پرسپولیس، حتما قوانینی بر آن حاکم است، چه از حیث قوانینی که از سمت قانون تجارت و سازمان خصوصی سازی در نظر گرفته می‌شود.

وی درباره تغییرات مدیران عامل سرخابی‌ها گفت: ما پیشنهاد می‌کنیم از مدیران تا پایان فصل حمایت کنند. می‌توانند هر تصمیمی بخواهند بگیرند، وزارت ورزش و جوانان آمادگی مشورت را دارد و اگر کمکی بخواهند کمک می‌کند اما قطعا در انتخاب مدیران هر دو باشگاه هیچ دخالتی نخواهد داشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899790

دیگر خبرها

  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • خبرخوش رئیس صدا و سیما درباره حق‌پخش فوتبال
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!