Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-29@04:01:21 GMT

نفوذ حماس به تلفن‌های همراه نظامیان صهیونیست

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۴۰۳۶

به گزارش تسنیم، وبگاه صهیونیستی "مفزاک لایف" صبح یکشنبه گزارش داد که  اخیرا طرف‌های ناشناس برای تعدادی از نظامیان صهیونیستی پیامک‌هایی ارسال کرده و با آنها درباره مسائل امنیتی حساس گفت‌وگو کرده اند.

این وبگاه صهیونیستی افزود: اخیرا تلاش‌ها برای تخلیه اطلاعاتی نظامیان صهیونیستی از سمت طرف‌های ناشناس افزایش یافته و برخی نظامیان گفتند که درخواست‌های دوستی زیادی دریافت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش این وبگاه، حدود دو هفته قبل یک نظامی صهیونیست از گردان 890 پیامی در شبکه اجتماعی واتساپ دریافت کرده که در این پیام از او خواسته شده که طرح آموزش این گردان را که از پیش آماده شده بفرستد.

این نظامی صهیونیستی گفت که با این خواسته مخالفت کرده و موضوع را به فرمانده نظامی خود اطلاع داده است و پیام ارسالی نیز جهت بررسی در اختیار افسران امنیت اطلاعات قرار داده شد.

بر اساس این گزارش، ارتش اسرائیل تحقیقاتی را درباره این موضوع انجام داد و مشخص شد که جنبش حماس پشت پرده تلاش‌ها برای تخلیه اطلاعاتی نظامیان صهیونیست قرار دارد و این جنبش تلاش‌های جسورانه‌ای برای تخلیه اطلاعاتی نظامیان یگان‌های مختلف پیاده انجام داده است.

وبگاه صهیونیستی "مفزاک لایف" در پایان افزود: این حادثه آخرین حادثه نبوده و نخواهد بود و ارتش اسرائیل قبلا نیز از شیوه‌های دیگری که جنبش حماس برای تخلیه اطلاعاتی نظامیان استفاده می‌کرد مطلع شده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۴۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از جنوب لبنان، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با شش موشک سنگین به کفر شوبا حمله کردند.

کفر شوبا نزدیکترین منطقه مسکونی در جنوب لبنان به پایگاه رویسات العلم نظامیان صهیونیست در بلندی‌های مزارع اشغالی شبعا و تپه‌های اشغالی کفر شوبا قرار دارد با وجود اینکه منطقه در حدود هفت ماهه گذشته آماج حملات جنگنده‌ها و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته، اما مردم مقاوم جنوب حاضر به ترک این مناطق نیستند.

در تازه‌ترین جنایت، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با شش موشک به کفر شوبا حمله کردند در این حمله قاسم اسعد از اهالی کفر شوبا به شهادت رسید......

مصاحبه مردمی

دیگر خبرها

  • حمله حزب‌الله لبنان به ساختمان محل استقرار نظامیان صهیونیست
  • تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودرو فلسطینی در کرانه باختری
  • نظامیان صهیونیست: از دستور آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنیم
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی
  • صهیونیست‌ها به کرانه باختری حمله‌ور شدند