Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@00:15:43 GMT

تحویل ۲ فروند F-۳۵ به ارتش رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۴۷۵۷

تحویل ۲ فروند F-۳۵ به ارتش رژیم صهیونیستی

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، آمریکا دو جنگنده جدید F-۳۵ را به نیروی هوایی این رژیم تحویل داده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری شینهوا، بر اساس اعلام وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، این دو جنگنده جدید در یک پایگاه هوایی در جنوب اراضی اشغالی مستقر شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: این جنگنده‌ها لایه‌ای جدید از ظرفیت‌های راهبردی و عملیاتی را به نیروی هوایی اسرائیل اضافه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس اعلام ارتش رژیم صهیونیستی، هدف از خریداری این جنگنده‌های F-۳۵، حصول اطمینان از برتری هوایی در تمامی عملیات‌ها در راستای تأمین امنیت اسرائیل بوده است.

همچنین در این بیانیه انتقال این جنگنده‌ها نمود دیگری از همکاری نظامی بلندمدت میان رژیم صهیونیستی و آمریکا قلمداد شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ارتش رژیم صهیونیستی جنگنده اف 35 برتری هوایی سید محمد بطحایی سد لتیان لیگ ملت های والیبال پاتوسی شورای نگهبان مریم میرزاخانی عملیات رمضان افزایش قیمت نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۴۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک خبرنگار دیگر در نوار غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، ارتش رژیم صهیونیستی یکی دیگر از خبرنگاران حاضر در نوار غزه را به شهادت رساند.

منابع خبری گزارش دادند که «محمد بسام الجمل» خبرنگار فلسطینی حاضر در رفح در نتیجه جراحت‌های وارده بر اثر حمله شب گذشته ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «الجنینه» در شرق رفح به شهادت رسیده است. به این ترتیب شمار شهیدان این حمله ارتش رژیم صهیونیستی به ۶ نفر افزایش یافته است.

با شهادت این خبرنگار، شمار شهیدان رسانه در نوار غزه از آغاز حمله ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی به ۱۴۱ نفر می‌رسد.

گفتنی است ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز حمله‌های وحشیانه خود به نوار غزه با هدف ممانعت از انتشار اخبار جنایت‌های شنیع این رژیم، به کشتار عامدانه خبرنگاران حاضر در نوار غزه اقدام کرده است.

کد خبر 6088329

دیگر خبرها

  • مخالفت یونان با تامین سیستم‌های دفاع هوایی اوکراین
  • سرنگونی یک فروند هواگرد بر فراز استان صعده یمن
  • دومینوی کناره گیری‌ها در ارتش رژیم صهیونیستی
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در نوار غزه
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • سابقه گسترده همکاری‌های اردن با رژیم صهیونیستی
  • انگلیس ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده در لهستان مستقر می‌کند
  • حمایت از رژیم صهیونیستی برای حکومت اردن امری حیاتی است 
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری