Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@23:33:29 GMT

پایان فرار مکانیک قاتل

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۴۹۹۸

پایان فرار مکانیک قاتل

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران،  مأموران کلانتری 131 شهرری ساعت 22.30 ششم اسفند سال گذشته با تماس تلفنی شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان وقوع یک فقره نزاع منجر به قتل در پارک شهید جهان آرا محله جوانمرد قصاب قرار گرفتند.

 پس از حضور مأموران کلانتری در صحنه جنایت و تأیید خبر اولیه، مشخص شد جسد متعلق به جوانی 25 ساله است بنابراین موضوع به اداره دهم (ویژه قتل) پلیس آگاهی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارآگاهان در بررسی اولیه هویت مقتول را مورد شناسایی قرار دادند و در ضمن مشخص شد که وی از ناحیه گردن و کمر مورد اصابت جسم تیزی قرار گرفته است.

 در ادامه تحقیقات پلیسی از شاهدان آنها مدعی شدند که مقتول توسط یکی از دوستانش که جوانی 30 ساله و از افراد شرور منطقه است به قتل رسیده است.

بررسی‌ها برای شناسایی مخفیگاه قاتل آغاز شد و کارآگاهان مخفیگاه وی را در یکی از استان‌های همجوار تهران شناسایی و قاتل را در بیستم تیرماه دستگیر و به اداره دهم منتقل کردند.

 متهم در تحقیقات پلیسی به قتل دوستش اعتراف کرد و گفت: من و مقتول حدود 8 سال با هم دوست صمیمی بودیم من در یک مکانیکی کار می‌کنم. مدتی قبل مقداری پول از رامین قرض کرده بودم ولی چون دستم خالی بود نمی توانستم طلبش را پس بدهم تا اینکه شب حادثه ساعت 9 در مغازه‌ام بودم که با مقتول تماس گرفتم و گفتم کجایی؟ و او گفت: جای همیشگی (پارک) من هم مغازه را بستم و ساعت 10 بود که به پارک رسیدم. کمی صحبت کردیم تا اینکه گفت چرا طلبم را نمی‌دهی و...ناگهان مشاجره‌مان بالا گرفت. رامین با عصبانیت شروع به فحاشی کرد و چاقویی از جیبش در آورد و یک ضربه به دست من زد. من هم با چاقویی که همراه داشتم دو ضربه به او زدم و با خودرو شخصی خودم متواری و در یکی از استان‌های همجوار تهران مخفی شدم.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی - معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ - گفت: کارآگاهان در تحقیقات پلیسی دریافتند قاتل دارای چندین فقره سابقه نزاع و درگیری بوده و روانه زندان شده و نیز در یکی از نزاع‌ها نیز مرتکب قتل شده که با رضایت اولیای دم آزاد شده است. در حال حاضر نیز متهم با دستور قضایی برای انجام تحقیقات تکمیلی و کشف زوایای پنهان پرونده، در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پول جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ زندان قتل مکانیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۴۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مریلا زارعی قاتل زنجیره‌ای سریال افعی تهران است؟

آفتاب‌‌نیوز :

در سکانسی از قسمت ششم سریال افعی تهران، پیمان معادی (آرمان بیانی) و سوال‌هایی را با مریلا زارعی (متهم به قتل) مطرح می‌کند و او در پاسخ مکث می‌کند.

همزمان با انتشار این اپیزود بسیاری از کاربران بر این باورند که مریلا زارعی قاتل زنجیره‌ای این سریال نیست.

سریال افعی تهران ساخته سامان مقدم هر هفته از شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • جنایت کارگر قهوه خانه بعد از اخراج!
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار| دو نفر از پای چوبه دار به زندان برگشتند و سه نفر دیگر...
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • "کینه خونین" کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • قتل فجیع کارگر قهوه خانه در شهرری
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • مریلا زارعی قاتل زنجیره‌ای سریال افعی تهران است؟