Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@12:27:41 GMT

گذشت ۹۱ شاکی با همت مددکاران خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۵۱۳۳

گذشت ۹۱ شاکی با همت مددکاران خراسان جنوبی

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان جنوبی گفت: مددکاران زندان‌های خراسان جنوبی ۹۱ مورد گذشت شاکی در سه ماه نخست سال اخذ کردند.

به گزارش ایسنا منطقه خراسان جنوبی، علی هاشمی، در نشست هم اندیشی مددکاران زندان‌های استان اظهار کرد: با تلاش این مددکاران، ۱۵۱ مورد جلسه صلح و سازش برگزار شد که زمینه آزادی ۶۷ نفر از زندانیان جرائم مالی را در این مدت فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی کمک به زندانیان و دادن مشاوره برای توسعه مهارت‌های فردی و اجتماعی را از وظایف مددکاران اعلام کرد و گفت: مددکاری اجتماعی کاری حرفه‌ای است که به زندانیان کمک می‌کند تا وضعیت رفتاری و اجتماعی خود را ارتقاء بخشند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان جنوبی یادآور شد: مددکار یک مشاور خوب است که آرامش را به زندانیان هدیه می‌دهد تا به خودباوری رسیده و رفتارهای غلط خود را رها کرده و در مسیر درست قرار بگیرند.

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال خراسان جنوبی زندان فردی و اجتماعی شاکی مددکاران قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۵۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فردا   دوشنبه  ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی  و تامین اجتماعی استان از ساعت ۹:۰۰ الی۱۰:۰۰   و مدیرکل دفتر فنی،امور عمرانی،حمل و نقل و ترافیک استانداری  و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان از ساعت   ۱۰:۰۰  تا 11با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) و از طریق تلفن ۱۱۱ به‌صورت مستقیم پاسخگوی تماس‌های مردم عزیز خواهند بود.

دیگر خبرها

  • استان ۲ میلیون نفری هرمزگان فقط ۱۵۶ زندانی دارد
  • اشتغال زندانیان از مهم‌ترین کارهای امنیت‌ساز است
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • ثبت ۶ هزار مراجعه به مراکز مشاوره پلیس سمنان
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند