Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،بر اساس جدول زمانبندی ثبت نام دانش آموزان مدارس شاهد پیش ثبت نام مدارس متوسطه دوم شاهد که از ۵ تیر ماه آغاز شده بود امروز  دوشنبه ۲۴ تیر ماه به پایان می‌رسد.  
خانواده‌‌های شهدا، جانبازان و سایر افراد متقاضی تحصیل در مدارس شاهد و مراجعه به سامانه سجا می‌توانند برای نام نویسی اینترنتی اقدام کنند و هر سامانه دیگر به جز سامانه مذکور برای نام نویسی وجاهت قانونی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دانش آموزان برای نام نویسی اینترنتی بر اساس کد ملی و اطلاعات دریافتی پیش ثبت نام را انجام می‌دهند و در صورت کسب امتیاز لازم ۱ هفته پس از نام نویسی اینترنتی از سوی مدرسه برای ثبت نام قطعی اقدام خواهند کرد.

قابل ذکر است که ثبت نام دانش آموزان میان پایه از اول تا هفتم مرداد ماه انجام می‌شود.

انتهای پیام/ آخرین مهلت ثبت نام مدارس متوسطه دوم شاهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۵۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، دانش‌آموزان علاقمند به فعالیت‌های آموزشی، ترویجی و گروهی در حوزه سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی به صورت داوطلب به عنوان "سفیر سلامت" انتخاب شده که وظیفه اصلی آنان انتقال مفاهیم بهداشتی به دانش‌آموزان در مدارس است.

رعایت اصول بهداشت فردی، تغذیه صحیح و اصولی، بهداشت اجتماعی و محیط زیست، بیماری‌های واگیر و غیرواگیر از جمله مواردی است که توسط سفیران سلامت دانش آموزی انتقال داده می‌شود.

هدف از تشکیل سفیران سلامت ارتقای دانش خود مراقبتی و سطح سلامت در جامعه به خصوص نسل جدید است.

دیگر خبرها

  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • ۸۰ دانش‌آموز در آزمون فریلنسری قبول شده‌اند
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان