Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریبرز عسگری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص رقابتهای دانشجویان جهان گفت: مسابقات خوبی را پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر نتیجه کسب شده نیز درخور نام بزرگ تکواندو ایران بود. نکته مهم اینکه در پایان مسابقات در جلسه‌ای با اعضای تیم قرار بر این شد تا همه نتایج با وجود شیرینی خاص خود به دست فراموشی سپرده شده و به مسیر خود در راه کسب سهمیه المپیک با قدرت بیشتر ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این مسیر تازه ابتدای راه هستیم و سه رقابت گرندپری سخت را در پیش داریم که اگر می‌خواهیم، به المپیک راه پیدا کنیم حتماً باید در این رقابتها نتیجه لازم را کسب کنیم. به همین دلیل بود که پرونده یونیورسیاد را در همان شهر محل برگزاری بستیم تا پس از بازگشت به تهران و استراحتی کوتاه مدت، اردوی آماده سازی را برای رقابتهای توکیو آغاز کنیم.

سرمربی تیم ملی با گلایه از مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک اظهار داشت: گویا مسئولان ورزش حواسشان نیست که ما در سال قبل از المپیک قرار داریم، سالی که خیلی بیش از آنچه تصور می‌شود برای کسب سهمیه مهم است، جایی که همه رقبا ۴۰ امتیاز تورنمنت‌های خود را تکمیل کرده‌اند، ما هنوز به این امتیاز نیاز داریم و نتوانستیم به این تورنمنت‌ها اعزام شویم و متاسفانه هیچ کمکی را از سوی وزارت ورزش شاهد نیستیم.

عسگری ادامه داد: اگر قرار است با حداکثر سهمیه به المپیک اعزام شویم به این امتیاز نیاز داریم و باید به تورنمنت‌ها اعزام شویم. در غیر این صورت مشخص نیست که در ادامه مسیر چه اتفاقی خواهد افتاد.

کد خبر 4665943

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو فریبرز عسگری تکواندو تیم ملی تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۵۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: مدت‌هاست که گوشزد می‌کنم ما وضعیت خوبی نداریم و کاهش انگیزه ما در بازی باعث شده که آنچنان که باید نتوانیم امتیاز کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، رضا عنایتی شامگاه -سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت- در نشست خبری بعد از بازی با تیم شمس‌آذر اظهار کرد: مدت‌هاست که گوشزد می‌کنم ما وضعیت خوبی نداریم و کاهش انگیزه ما در بازی باعث شده که آنچنان که باید نتوانیم امتیاز کسب کنیم.

وی اضافه کرد: تیم شمس آذر از تاکتیک مهم خود یعنی استفاده از توپ‌های بلند در این بازی استفاده کرد و انگیزه بالای بازیکنان موجب شد که سه امتیاز بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تصریح کرد: در این بازی دقیقه ۹۰ گل زدیم و دقیقه ۹۲ گل خوردیم که نشان می‌دهد ما تمرکز کافی نداشتیم، به هر حال بازی همیشه یکسان پیش نمی‌رود و روزهای خوب و بد وجود دارد.

عنایتی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به وضعیت داوری بازی اشاره کرد و گفت: نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم، چون می‌دانم که مباحث به حاشیه رانده می‌شود، به هر حال من ۲۰ دقیقه کنار زمین ساکت بودم و سعی کردم صحبت نکنم، اما خب بعضی مواقع شرایطی پیش می‌آید که امکان سکوت وجود ندارد.

وی درباره تنشی که بین او و دقیقی سرمربی شمس آذر ایجاد شده بود، عنوان کرد: همیشه شرایط بازی به گونه‌ای است که باید طرف مقابل خودت را آنالیز کنی تا ببینی با چه کسی بازی می‌کنی، تنش‌ها نیز اتفاق می‌افتد، اما خوب آخر بازی این من بودم که به سمت دقیقی رفتم و کینه‌ای از کسی نداریم.

کد خبر 749544

دیگر خبرها

  • هدف فدراسیون کشتی از اعزام یزدانی/ نگرانی برای تکرار اتفاق تلخ
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • شمسایی با قدرت ادامه می دهد/فضای خوبی در تیم ملی فوتسال وجود دارد
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • گلایه متقاضیان آزمون آموزگاری از نحوه محاسبه نمرات بومی