Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراخوان همایش «بازاندیشی آرای استاد مطهری در مواجهه با مسائل امروز»، که اسفند سال جاری برگزار می شود، اعلام شد.

خبرگزاری شبستان، گروه اندیشه: به همت بنیاد علمی فرهنگی استاد شهید مطهری، همایش «بازاندیشی آرای استاد مطهری در مواجهه با مسایل امروز»، اسفند سال جاری با همکاری نهادها و سازمان های مختلف برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برخی محورهای پیشنهادی این همایش عبارت‌‌‌اند از: قرآن و پرسش‌های نوپدید،‌ فهم دین، ایمان و عقلانیت،‌ الحاد جدید،‌علم دینی، سنت و مدرنیته،‌ پیشرفت و انحطاط،‌ سبک زندگی، مصلحت،‌ دین و زندگی،‌ شبکه‌های اجتماعی، اسلام و ایران،‌ تمدن سلامی، تاریخ‌اندیشی، جهانی شدن و هویت ملی، انقلاب و اصلاح، تقلید و استقلال فکری، استقلال سیاسی و منافع ملی،تربیت و جامعه ساری، معنویت، گسست نسلی و ... .

 

مهلت ارسال چکیده مقالات به این همایش تا ۳۰ مرداد و مهلت ارسال اصل مقاله ۳۰ آبان اعلام شده است. این همایش اسفند سال جاری در دو شهر تهران و قم برگزار می شود.

 

 

پایان پیام/248

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام رضا ع دهه کرامت آل هاشم روزنامه ولادت امام رضا ع هفته عفاف و حجاب جشن های دهه کرامت روزنامه ها حجاب و عفاف سبک زندگی اسلامی شهید مطهری فراخوان علوم انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۶۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، به مناسبت هفته سلامت همایش پیاده‌روی خانوادگی در یاسوج برگزار می شود.
این همایش به همت دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج و با اهداء جوایز ارزنده برگزار می شود.
این همایش فردا جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۷:۳۰ از بقعه مبترکه امامزاده عبدالله یاسوج آغاز می شود.

 

دیگر خبرها

  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد
  • برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • نقش مهم شبکه خانواده در حل بسیاری از مسائل جامعه
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها
  • ۱۵ عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • ۱۵ عنوان برنامه هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با ۱۵ برنامه در سپاه ساری
  • عقلانیت انقلابی راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور است