Web Analytics Made Easy - Statcounter

طراح صحنه فیلم سینمایی «ملک سلیمان» از پیگیری‌های رهبر انقلاب برای ساخت قسمت‌های جدید این فیلم خبر داد. ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، عبدالحمید قدیریان نقاش، طراح گریم و طراح صحنه و لباس صبح امروز مهمان یک برنامه تلویزیونی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: من تابلویی کشیدم که در فضای جنگ‌های 33 روزه بود و بچه‌های لبنان به من گفتند ما تنهاییم و تابلویی از عاشورا بکش که این حس ما را منتقل کند تا در آن ببینیم وقتی امام حسین (ع) تنها بود چه می‌کرد.

طراح صحنه سیمرغ گرفته «ملک سلیمان» در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: آرزو می‌کنم سری دوم این فیلم زودتر ساخته شود. این فیلم خیلی مناسب این روزگار و هزینه ساخت آن هم خیلی بالا است.

وی یادآور شد: ما برای فیلم «مریم مقدس» و «ملک سلیمان» که خدمت حضرت‌آقا رسیدیم، ایشان از خیلی از عناصر فیلم از جمله طراحی صحنه آن تعریف کردند و همچنین به معارف خاص این فیلم اشاره کردند. آقا اصرار داشتند سری دوم و سوم این فیلم حتماً ساخته شود.

شهریار بحرانی با سریال مستند «حجاب» به شبکه یک می‌آید/ «ملک‌سلیمان» سریال می‌شودجعفری‌جلوه: فیتیله‌ای‌ها از شنبه به تلویزیون برمی‌گردند/ سریال‌های شبکه دو کدامند؟سریال "خانواده دکتر ماهان" یک اثر زودگذر و فراموش‌شدنی تلویزیون«بوی بارانِ» سرگردان؛ درام یا معمایی؟

قدیریان تاکید کرد: من چند بار بعد از آن خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم و ایشان هر بار پیگیر ساخت قسمت‌های بعدی بودند. دفعه آخر به ایشان گفتیم بالاخره باید از ما بخواهند که بتوانیم این فیلم را بسازیم.

این هنرمند در پایان از ساخت اولین فیلم خود خبر داد و اعلام کرد: دارم سناریویی می‌نویسم و می‌خواهم خودم آن را بسازم. من مشکل بیماری در خانواده‌ام است که یکی از راه‌های آن این است که پیش پزشک برویم و... اما اگر بخواهیم پیش طبیب اصلی برویم چه؟ من که دل پاکی ندارم اما اگر شما و مخاطبان این فیلم را ببینید و دلتان بشکند یعنی ما موفق بوده‌ایم.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT1 واژه های کاربردی مرتبط رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی تلویزیون رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۶۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانلود سریال افعی تهران قسمت ۹ نهم کامل

سریال افعی تهران قسمت نهم به کارگردانی سامان مقدم و نویسندگی پیمان معادی و پویا مهدوی زاده در ژانر درام اجتماعی میباشد که در این سریال بازیگرانی همچون پیمان معادی, سحر دولتشاهی, آزاده صمدی, پژمان جمشیدی, مریلا زارعی, هومن سیدی به ایفای نقش پرداخته اند.   "دانلود قسمت جدید سریال افعی تهران از لینک زیر" دانلود افعی تهران قسمت 9   بازیگران سریال:
پیمان معادی، سحر دولتشاهی، آزاده صمدی، پژمان جمشیدی، مریلا زارعی، مهسا حجازی، بهادر مالکی، به‌آفرید غفاریان، نیلوفر کوخانی، تورج اصلانی، امیراحمد قزوینی، محمد صدیقی مهر، مجید جوزانی، ماهور نعمتی و… داستان سریال:
دانلود سریال افعی تهران قسمت 9 افعی تهران یک سریال ایرانی در ژانر درام و اجتماعی محصول کشور ایران میباشد در این سریال بازیگرانی چون پیمان معادی , سحر دولتشاهی , پژمان جمشیدی , علی قربان زاده و دیگر بازیگران… به ایفای نقش پرداخته اند. سامان مقدم کارگردانی این اثر را برعهده دارد.

زمان انتشار قسمت نهم افعی تهران

قسمت نهم سریال افعی تهران روز چهارنشبه 12 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 8 صبح از فیلم نت پخش می شود.

 

هم اکنون برای تماشای رایگان قسمت جدید سریال افعی تهران قسمت 9 به آدرس زیر مراجعه کنید.

دانلود قسمت 9 افعی تهران

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

دیگر خبرها

  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۹ نهم کامل
  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت
  • اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب