Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@20:47:15 GMT

نظرسنجی سایت بلژیکی درباره آینده کاوه رضایی

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۶۴۸۸

نظرسنجی سایت بلژیکی درباره آینده کاوه رضایی

یک سایت بلژیکی درباره آینده مهاجم ایرانی کلوب بروژ یک نظرسنجی به راه انداخت.

به گزارش مشرق، با آغاز نقل و انتقالات رسانه های بلژیک چند روزی است درباره  آینده کاوه رضایی، مهاجم سابق استقلال و کنونی بروژ که فصل نه چندانی خوبی را با تیم بلژیکی نگذراند، مطرح می کنند.

امروز سایت «voetbal24» بلژیک یک نظرسنجی درباره آینده کاوه رضایی به راه انداخت و از کاربرانش پرسید: آیا فکر می کنید رضایی هنوز هم می تواند آینده ای در باشگاه بروژ داشته باشد؟

رضایی فصل گذشته با مبلغ 6 میلیون یورو از شارلروا به کلوب بروژ منتقل شد ولی مصدومیت های متوالی مانع از درخشش او در تیم جدیدش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز اخبار خودرو لیگ بلژیک کلوب بروژ کاوه رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۶۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد آلمان شگفتی آفرید

یک نظرسنجی نشان داد که بخش خصوصی آلمان در ماه آوریل به طور غیرمنتظره‌ای به رشد بازگشت که ناشی از افزایش قابل‌توجه فعالیت در بخش خدمات این کشور بود.

به گزارش ایسنا، شاخص مدیران خرید ترکیبی آلمانی که توسط S&P Global گردآوری شده است، در این ماه از ۴۷.۷ در ماه مارس به ۵۰.۵ افزایش یافت. این بالاتر از پیش‌بینی نظرسنجی رویترز از ۴۸.۵ و اولین قرائت بالای ۵۰ بود که نشان‌دهنده رشد در ۱۰ ماه آینده است. شاخص مدیران خرید ترکیبی، بخش‌های خدمات و تولیدی را که مجموعاً بیش از دو سوم اقتصاد آلمان را تشکیل می‌دهند، ردیابی می‌کند.

کارشناسان اظهار کردند که با توجه به آمار شاخص مدیران خرید، تخمین می‌زنیم که تولید ناخالص داخلی ممکن است پس از رشد تخمینی ۰.۱ درصدی در سه ماهه اول، در سه ماهه دوم ۰.۲ درصد افزایش یابد.

سیروس د لا روبیا، اقتصاددان ارشد بانک تجاری هامبورگ گفت شاخص بخش خدمات در این ماه از ۵۰.۱ در ماه مارس به ۵۳.۳ رسید که بالاترین میزان در ۱۰ ماه گذشته و بالاتر از پیش بینی ۵۰.۵ بود. د لا روبیا گفت بخش خدمات ممکن است به عنوان یک کاتالیزور برای اقتصاد کلی عمل کند.

این نظرسنجی نشان داد اگرچه تولید همچنان در انقباض باقی مانده است، اما میزان کاهش تولید کارخانه نزولی شده و اعتماد تولیدکنندگان کالا به بالاترین حد خود در یک سال گذشته رسیده است. شاخص مدیران خرید تولیدی از ۴۱.۹ در ماه قبل به ۴۲.۲ افزایش یافت، اگرچه این شاخص کمتر از پیش بینی ۴۲.۸ در نظرسنجی رویترز بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم
  • آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • نظرسنجی| افزایش رویگردانی از نتانیاهو در آمریکایی‌ها
  • اقتصاد آلمان شگفتی آفرید
  • انتقاد نماینده بلژیکی از رویکرد اتحادیه اروپا در قبل نسل کشی غزه
  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه