Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، روز جمعه 21 تیر ماه، خبری به نقل از محمد قربانی، مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر اینکه، «همه تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی باید به عضویت یکی از اتحادیه‌های دانشجویی درآیند و در غیر این صورت منحل خواهند شد»؛ منتشر شد.

قربانی درباره صحت مطلب فوق، در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: من چنین بحثی را مطرح نکرده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حرف من این بود که برای اینکه تشکل‌ها از انسجام تشکیلاتی بیشتری برخوردار شوند و بتوانند دوره‌های آموزشی و محتوایی متعددی را بگذارند و با سایر تشکل‌ها در ساختارهای دانشگاهی هم افزایی داشته باشند، نیاز است که به یکی از اتحادیه‌های دانشجویی بپیوندند.

وی افزود: به جز بسیج، هفت اتحادیه دانشجویی با جهت‌گیری و سلایق فرهنگی و سیاسی گوناگون و روش‌های مختلف وجود دارد. بنابراین شرایط مناسب برای عضویت تشکل‌ها در اتحادیه‌های دانشجویی وجود دارد تا بتوانند از مزایای اتحادیه‌استفاده کنند و به انسجام و هم‌افزایی تشکیلاتی دست یابند.

قربانی در پاسخ به این سؤال که آیا تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در صورت عدم پیوستن به اتحادیه‌های دانشجویی، منحل می شوند، گفت: مسأله انحلال صحت ندارد و پیوستن تشکل‌ها به اتحادیه‌های دانشجویی در حد توصیه است و اجبار نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای دست یابی تشکل‌ها به انسجام و نگاه کلان ملی، یک نیاز تشکیلاتی وجود دارد مبنی بر اینکه به اتحادیه‌های دانشجویی بپیوندند. این یک الزام مدیریتی نیست؛ بلکه صرفا یک نیاز تشکیلاتی است.

انتهای پیام/

286 / 320 محمد قربانی تشکل های دانشگاه آزاد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: محمد قربانی تشکل های دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۶۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| ساماندهی عرصه‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی سروری‌مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی کردستان اظهار کرد که این دانشگاه همواره به دنبال ساماندهی عرصه‌های آموزشی و پژوهشی با عنوان سامانه‌های آموزشیار، پژوهشیار و حسابیار است.

وی عنوان کرد که دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان بحمدالله یکی از دانشگاه‌های پیشرو در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در کشور است و در پنج سال اخیر در تمامی عرصه‌های علمی و پژوهشی، جذب دانشجو، ارتقای کیفیت، توجه به فناوری‌های نوین و درآمد‌های غیرشهریه‌ای شیب صعودی را طی کرده است.

ادامه صحبت‌‌های سروری‌مجد را در ویدئوی زیر ببینید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهرسازی و رویکردهای جدید علمی
  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • برتری ۴ نشریه دانشگاه آزاد رودهن میان نشریات دانشجویی واحد‌های دانشگاهی
  • حضور تشکل‌ها با عقاید مختلف در دانشگاه نشان از دموکراسی دارد
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • فیلم| ساماندهی عرصه‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد
  • چرا تشکل های دانشجویی دانشگاه را اصل نمی دانند؟/ گزارش
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود
  • کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • واکنش مجمع جهانی بیداری اسلامی به سرکوب اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا