Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، امیرعباس لطفی در دوازدهمین نشست تخصصی برنامه منطقه‌ای برای کنترل پیش‌ سازها گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران میزبان جمعی از نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی و کشورهای عضو منطقه‌ای افغانستان و کشورهای همسایه است.

وی گفت: برنامه منطقه‌ای افغانستان و کشورهای همسایه یکی از افتخارات مهم سازمان ملل در منطقه آسیای غربی به شمار می‌رود که اعضای آن 8 کشور افغانستان، پاکستان، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ترکمنستان، ازبکستان و جمهوری اسلامی ایران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: با توجه به اهمیت همکاری‌های بین‌المللی و منطقه‌ای در عرصه مبارزه با مواد مخدر کشورهای اشاره شده در قالب این برنامه در حوزه‌های مختلفی چون تبادل اطلاعات، همکاری عملیاتی، مدیریت مرزی، کنترل پیش‌سازهای مواد مخدر، درمان معتادان و مقابله با سوء‌مصرف مواد مخدر به همکاری می‌پردازند.

لطفی گفت: نشست تخصصی برنامه منطقه‌ای برای کنترل پیش سازها با حضور نمایندگان 7 کشور و جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

وی گفت: جریان غیرقانونی پیش سازهای مواد مخدر به افغانستان یکی از دلایل اصلی تولید این مواد در این کشور محسوب می‌شود بنابراین مقابله با این جریان غیرقانونی و الزام کشورها برای تبعیت از پروتکل‌های رایج کنترلی یکی از راه‌های اصلی برای مقابله با تولید و قاچاق مواد مخدر محسوب می‌شود.

مدیرکل امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر افزود: لذا با عنایت به آسیب‌ها و هزینه‌های متعددی که جمهوری اسلامی ایران در حوزه مبارزه با مواد مخدر متحمل می‌شود مقابله با قاچاق و جریان غیرقانونی پیش سازهای مواد مخدر در جای خود می‌تواند موجب کاهش آلام ملت شریف کشورمان از پدیده مخرب قاچاق و سودء‌مصرف مواد مخدر باشد.

فارس

انتهای پیام/

20 / 20 مدیرکل امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر مواد مخدر اعتیاد مقابله با تولید و قاچاق مواد مخدر امیرعباس لطفی دوازدهمین نشست تخصصی برنامه منطقه‌ای برای کنترل پیش‌ سازها

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مواد مخدر اعتیاد مقابله با تولید و قاچاق مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۷۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان و با انجام کار دقیق پلیسی مشخص شد شخصی در یک منزل مسکونی در یکی از محلات سطح شهرستان خمینی شهر اقدام به نگه داری و توزیع مواد مخدر می‌کند که بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در این راستا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان خمینی شهر پس از بررسی تخصصی و کار ویژه میدانی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به منزل شناسایی شده اعزام و درعملیاتی ضربتی موفق به دستگیری متهم شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به کشف ۶۶ کیلو و ۴۸۰ گرم تریاک و ۱۰ کیلو و ۹۵۰ گرم حشیش و ۲ عدد ترازوی توزین مواد مخدر در بازرسی از منزل این سوداگر مرگ تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکبل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6087888

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه