Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام امیدی، با اشاره به برگزاری جشن میلاد امام رضا (ع) در بیش از یک هزار و ۲۰۰ کانون مساجد فارس، گفت: این جشن ها از ۲ شب پیش آغاز شد و شب گذشته مصادف با شب میلاد امام رضا (ع)، به پایان رسید.

حجت الاسلام «حسین امیدی»، با اشاره به برگزاری جشن میلاد امام رضا (ع) در بیش از یک هزار و ۲۰۰ کانون مساجد فارس، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: این جشن ها از ۲ شب پیش آغاز شد و شب گذشته مصادف با شب میلاد امام رضا (ع)، به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس با اشاره به اجرای طرح «تلاوت نور» در مساجد فارس، یادآور شد: ثواب قرائت این طرح در این ایام به حضرت ثامن الحجج، آقا علی بن موسی الرضا (ع) هدیه شده است.

 

وی همچنین اظهارداشت: در این ایام اعضای کانون های مساجد با توزیع شیرینی، شربت و نقل از مردم پذیرایی کردند و این ایام را جشن گرفتند.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت امام رضا ع آل هاشم روزنامه جشن های دهه کرامت حجاب و عفاف هفته عفاف و حجاب چهارمحال و بختیاری شیراز میلاد امام رضا ع جشن میلاد امام رضا ع میلاد امام رضا دهه کرامت در فارس کانون های مساجد فارس طرح تلاوت نور جشن های دهه کرامت دهه کرامت شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۷۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت با حضور عاشقان خاندان عصمت و طهارت (ع) برگزار شد.

مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) امروز با حضور هیات‌های مذهبی و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام به سمت مسجد امام جعفر صادق (ع) برگزار شد.

عزاداران مکتب جعفری در سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام همزمان با سراسر کشور با تجمع در میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام به سمت مسجد امام جعفر صادق (ع) عزاداری کردند.

کد خبر 6096197

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • پایان مسابقات فوتسال جام مساجد در میامی
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان
  • آیین گرامیداشت مقام پیشوای ششم شیعیان در شیراز برگزار شد
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام برگزار شد
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) برگزار می‌شود
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود