Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی لس‌آنجلس گلکسی از احتمال بازگشت به آژاکس خبر داد. ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زلاتان ابراهیموویچ که در حال حاضر فصل دوم حضورش در تیم لس‌آنجلس گلکسی را تجربه می‌کند، می‌گوید پس از دوران بازنشستگی‌اش ممکن است برای فعالیت در رده مدیریتی به آژاکس بازگردد، باشگاهی که بین سال‌های 2001 تا 2004 عضوش بود و در 110 بازی 48 گل برای این تیم هلندی به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایبرا که در ماه اکتبر 38 ساله می‌شود، در گفت‌وگو با نشریه هلندی «تلگراف» در خصوص بازگشتش به آژاکس گفت: در حالت عادی من به باشگاه‌هایی که قبلاً برای‌شان بازی کرده‌ام، بازنمی‌گردم اما شاید پس از پایان دوران بازیگری‌ام بتوانم در آژاکس در پست مدیریتی کار کنم. اگر این اتفاق بیفتد از کسانی که در حال حاضر در این باشگاه هستند، بهتر می‌توانم عمل کنم.   

زلاتان ابراهیموویچ بهترین بازیکن MLS شد

وی افزود: آژاکس هنوز باشگاه محبوب من در هلند است و افتحار می‌کنم که عضوی از این باشگاه بوده‌‌ام، به خصوص زمانی که عملکرد آنها را در لیگ قهرمانان اروپا دیدم. آنها در لیگ قهرمانان کاری کردند که کسی انتظارش را نداشت و همیشه به بازیکن‌سازی عادت دارند. دیدن چنین چیزهایی از آژاکس فوق‌العاده است.

زلاتان که سابقه بازی در تیم‌های یوونتوس، اینتر، بارسلونا، میلان، پاری‌سن‌ژرمن و منچستریونایتد را دارد، تا کنون در 42 بازی برای لس‌آنچلس گلکسی به میدان رفته و 35 گل هم به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط پاری سن ژرمن آ ث میلان یوونتوس اینترمیلان منچستریونایتد زلاتان ابراهیموویچ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پاری سن ژرمن آ ث میلان یوونتوس اینترمیلان منچستریونایتد زلاتان ابراهیموویچ پاری سن ژرمن آ ث میلان یوونتوس اینترمیلان منچستریونایتد زلاتان ابراهیموویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۷۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ هفته آینده در چهارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا میزبان رئال مادرید خواهد بود و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی در این بازی شرایط را در بازی برگشت برای خودش بهتر کند.

شاید کمتر کسی انتظار داشت که شاگردان توماس توخل با توجه به فصل پرفراز و نشیبی که در بوندسلیگا پشت سر گذاشته بودند بتوانند برابر آرسنال به پیروزی برسند و به جمع چهار تیم برتر رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنند اما این اتفاق افتاد تا آنها در یک قدمی فینال قرار بگیرند.

با این حال، مصدومان بایرن باعث نگرانی کادر فنی و هواداران این تیم شده اما به نظر می‌رسد که یکی از آنها شاید فرصت حضور در میدان برابر رئال مادرید و کمک به تیمش در این بازی سخت و حساس را داشته باشد.

تصاویر منتشر شده از تمرین امروز بایرن مونیخ نشان می‌دهد که گنابری از شرایط بهتری نسبت به گذشته برخوردار است و کار با توپ را آغاز کرده است و این می‌تواند خبری بسیار خوب و امیدبخش برای کادر فنی این تیم باشد. پزشکان بایرن تمام تلاش‌شان را به کار خواهند گرفت تا بتوانند این بازیکن را تا سه شنبه هفته آینده آماده حضور در میدان کنند.

دیگر خبرها

  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • علی دایی شهریار باقی می ماند اگر به فوتبال برنگردد
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها
  • فیلم ترنس مالیک با بازی لیلا حاتمی شاید در جشنواره ونیز