Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@22:58:23 GMT

دستگیری مامور قلابی در مترو

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۸۳۲۷

دستگیری مامور قلابی در مترو

خبرگزاری میزان- درگیری در ایستگاه مترو چهارراه ولیعصر که یکی از طرفین درگیری با اسلحه پلاستیکی و غصب عناوین، قصد ترساندن شهروندان را داشته و خود را مامور معرفی می‌کرده، توسط ماموران انتظامی بازداشت شد. تاریخ انتشار: 11:06 - 24 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۳۲۹۸

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،روز گذشته ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه مترو چهارراه ولیعصر (عج) متوجه درگیری بین دو شهروندی شدند که از قطار پیاده شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران بلافاصله برای خاتمه دادن به درگیری وارد ماجرا شده که متوجه شدند یکی از طرفین درگیری با اسلحه پلاستیکی و غصب عناوین، قصد ترساندن شهروندان را داشته و خود را مامور معرفی می‌کرده است.

در ادامه تحقیقات مشخص شد، متهم بر سر نشستن روی صندلی با شاکی درگیر شده و با نشان دادن اسلحه پلاستیکی خود را مامور معرفی کرد.

پس از انتقال متهم به مقر پلیس حسب ظواهر به نظر رسید وی دچار اختلالات روانی است.

سرهنگ علی راقی؛ رئیس پلیس مترو پایتخت با اعلام این خبر گفت: گزارشی اولیه برای سیر مراحل قانونی تهیه و در نهایت متهم برای انجام اقدامات قانونی تحویل کلانتری ۱۲۹ جامی شد.

وی در خاتمه از شهروندان خواست در صورت مشاهده افراد مشکوکی که خود را پلیس معرفی می‌کنند حتما موارد را با ۱۱۰ و ۱۹۷ اعلام نمایند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نزاع درگیری دعوا مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۸۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری چهار نفر شرور در زابل

  سرهنگ حمید نوری  اظهار داشت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر شرارت چهار نفر در یکی از محلات شهرستان زابل، بلافاصله ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

 وی افزود:با توجه به حساسیت موضوع، ماموران اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به منظور دستگیری متهمان را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند و در نهایت موفق شدند محل اختفای متهمان را شناسایی و هر چهار نفر آنها را در یک عملیات غافلگیرانه به همراه یک قبضه سلاح کلت کمری دستگیر کنند.

 فرمانده انتظامی شهرستان زابل با بیان اینکه متهمین به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند؛ بیان داشت: از تمامی ظرفیت خود استفاده خواهیم کرد تا فضا را برای هنجارشکنان ناامن کنیم. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شهادت مامور پلیس در درگیری با قاچاقچیان
  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • دستگیری چهار شرور در زابل
  • دستگیری چهار نفر شرور در زابل
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • دستگیری باند سارقان کابل های مترو!
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران