Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@05:18:22 GMT

۱۱ نفر از کارکنان و کارشناسان وزارت صنعت متهم‌اند

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۸۳۶۴

۱۱ نفر از کارکنان و کارشناسان وزارت صنعت متهم‌اند

نخستین جلسه رسیدگی به پرونده ۱۱ نفر از کارکنان و کارشناسان وزارت صمت به اتهام اخلال در نظام تولیدی کشور از طریق تخصیص سهمیه غیرقانونی مواد اولیه پتروشیمی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در ابتدای این جلسه قاضی مسعودی مقام اظهار کرد: این دادگاه در خصوص ۱۱ نفر از کارکنان و کارشناسان وزارت صنعت، معدن و تجارت است که به اتهام اخلال در نظام تولیدی کشور از طریق تخصیص سهمیه غیرقانونی مواد اولیه پتروشیمی به میزان ۸۰ هزار تن و ارزش بیش از ۳ هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال و اخذ رشوه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قاضی مسعودی مقام افزود: متهمان این پرونده قدرت احمدی، محمدحسن محمدی بیدهندی، مصطفی ورزدار، مسعود رضا، محسن گودرزی نژاد، محسن ناصری گودرزی، ناصر شهبازی، نادر رادمهر، فرید یاراحمدی و بهمن میرزایی هستند.

در ادامه این جلسه، حسینی نماینده دادستان به قرائت کیفرخواست پرونده پرداخت.


نماینده دادستان اظهار کرد: این پرونده شامل پنج بخش است و متهمان پرونده ۱۱ نفر از کارکنان وزارت صمت هستند که ۷ نفر آنها از کارکنان این وزارت در استان لرستان و سه نفر دیگر از کارشناسان هستند.


وی افزود: این افراد برای کارخانه‌هایی که فعالیت تولیدی نداشتند یا به حالت نیمه‌فعال بودند و یا از طریق شرکت‌های صوری که تأسیس می‌کردند، به میزان ۸۰ هزار تن مواد اولیه به ارزش بیش از ۳۲۶ میلیارد تومان دریافت کردند.


نماینده دادستان ادامه داد: دلال پتروشیمی که در این پرونده نامش مطرح است، اقدام به تأسیس شرکت‌های صوری می‌کرده، برای آنها پروانه اخذ و مواد اولیه دریافت می‌کرده که پرونده وی در دادسرا مفتوح است و در شرف اظهارنظر نهایی است.


وی ادامه داد: آقای قدرت احمدی متهم به مشارکت اخلال در نظام تولیدی کشور از طریق تخصیص سهمیه مواد اولیه پتروشیمی به میزان ۸۰ هزار تن با اخذ رشوه ۱۰ میلیارد ریالی، محمدحسن محمدی بیدهندی به مشارکت اخلال در نظام تولیدی کشور از طریق تخصیص سهمیه مواد اولیه پتروشیمی به میزان ۸۰ هزار تن با اخذ رشوه یک میلیارد ریالی، مصطفی ورزدار متهم به مشارکت در اخلال در نظام تولیدی کشور، مسعود رضا متهم به مشارکت در اخلال در نظام تولیدی کشور، مسعود گودرزی‌نژاد متهم به مشارکت در اخلال در نظام تولیدی کشور، محسن ناصری گودرزی متهم به مشارکت در اخلال در نظام تولیدی کشور، ناصر شهبازی متهم به مشارکت در اخلال در نظام تولیدی کشور، فرید یاراحمدی متهم به مشارکت از طریق مذکور، بهمن میرزایی زیر تاب متهم به اخلال در نظام تولیدی کشور و مجید شیرنیایی متهم به مشارکت از طریق فوق می‌باشند.


ادامه دارد…

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پرونده جدید پتروشیمی قاضی مسعودی مقام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۸۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، داود منظور، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت را از اولویت‌های اصلی دولت اعلام کرد و گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت اختصاص یافت.

وی با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی افزود: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902634

دیگر خبرها

  • عکس‌های خصوصی دختر شیرازی برای انتقام گیری پخش شد!
  • بازخوانی پرونده توسعه برق هسته‌ای در ایران؛ از برجام تا مشارکت مردم
  • اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور
  • فیشینگ کار حرفه ای در کرج در دام پلیس افتاد
  • مصوبه شورای عالی انرژی درباره ممنوعیت تبلیغ کولرهای پرمصرف
  • بهورزان دیده بانان و پیشگامان عرصه سلامت هستند
  • تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو
  • مسیر تحقق واقعی مشارکت مهم ترین بخش مردمی اقتصاد در جهش تولید و صادرات کشور
  • این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات
  • وب‌سایت‌هایی که برای هک اکانت تلگرام استفاده می‌شوند