Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@22:49:25 GMT

تخلیه ساکنان غرب یونان به دلیل خطر سیل‌

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۸۶۶۵

تخلیه ساکنان غرب یونان به دلیل خطر سیل‌

تنها چند روز پس از وقوع طوفانی قوی در شمال یونان که تاکنون هفت قربانی گرفته است، مقامات این کشور روز گذشته (یک‌شنبه) در پی سیل‌گرفتگی مناطق غربی، ده‌ها شهروند را از خانه‌هایشان تخلیه کردند.

به گزارش ایسنا، وقوع چنین طوفان‌های قوی و شدیدی در یونان که به طور معمول تابستان‌هایی گرم و خشک دارد، غیرعادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیلاب‌های ناشی از این طوفان اخیر در یونان جاده‌های اطراف شهرهای "نافپاکتوس" و "پاتراس" را تخریب و یکی از جاده‌های اصلی را برای چندین ساعت مسدود کرده است، هر چند تاکنون گزارشی مبنی بر آسیب دیدن یا مفقود شدن شهروندان این منطقه وجود نداشته است.

یک مقام آتش‌نشانی یونان اعلام کرده بسیاری از خانه‌ها و مغازه‌ها در نزدیکی شهر "نافپاکتوس" زیر آب رفته و آسیب‌های زیادی به خانه‌ها، مغازه‌ها و خودروها وارد شده است.

بنا بر گزارش رویترز، روز پنج‌شنبه به دنبال وقوع طوفانی شدید و شبانه در شمال یونان هفت نفر از جمله شش گردشگر کشته و بیش از ۱۰۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیل طوفان يونان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۸۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدرضا موسوی گفت: با وقوع یک فقره سرقت از مغازه‌ای در محدوده تهرانسر تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۵۰ تهرانسر قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات و بررسی دوربین‌های مداربسته، مشخص شد سارق، مردی میانسال است که قبل از طلوع آفتاب اقدام به سرقت از مغازه و فروشگاه‌ها می‌کند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: بنا بر حساسیت موضوع، مأموران با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی، محل‌هایی که احتمال حضور سارق می‌رفت را تحت کنترل قرار دادند تا اینکه بامداد روز گذشته به مردی که سعی داشت کرکره مشبک یک مغازه را باز کند مواجه شده و برای دستگیری به سمت وی اعزام شدند.

سرهنگ موسوی ادامه داد: متهم که سعی کرد از محل فرار کند اما با سرعت عمل مأموران موفق به این کار نشده و دستگیر شد.

وی تصریح کرد: متهم، پس از دستگیری به کلانتری منتقل و در بازجویی‌های انجام شده به ۲۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد و به همراه پرونده متشکله برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

سرکلانتر پنجم پلیس پایتخت، در پایان، با اشاره به اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزمی همگانی را می‌طلبد، اظهار داشت: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند و به محض رؤیت موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6088581

دیگر خبرها

  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • ۱۱ آلاینده بیماری زای مخفی در خانه
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل
  • تخلیه آب در کاشان همچنان ادامه دارد/آسیب به قنوات اردستان
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی