Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@15:02:07 GMT

پلمب ۳ استخر شنا در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۸۸۰۷

پلمب ۳ استخر شنا در کرمانشاه

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه گفت: ۳ استخر شنا در این شهرستان به دلیل عدم رعایت مسائل بهداشتی پلمب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهمن خدادادیان در گفتگو با مرصاد  اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن فصل گرما نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی به ویژه اماکن حساس نظیر نانوایی‌ها، قنادی‌ها، آبمیوه و بستنی فروشی‌ها، رستوران‌ها و نیز مراکز تفریحی و گردشگری نظیر پارک‌ها و طاقبستان و کنترل اماکن عمومی مثل سرویس‌های بهداشتی، هتل‌ها و مسافرخانه‌ها در دستور کار بازرسان مرکز بهداشت قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در بحث سالم سازی منابع آب شرب روستایی و شهری با توجه به احتمال شیوع بیماری‌های روده‌ای و اسهالی نظارت بر این منابع به ویژه کارخانه‌های یخ و استخرها در دستور کار قرار دارد.

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه درصدد نظارت بر مراکز کشت و سبزی کاری در منطقه درود فرامان هستیم با این احتمال که ممکن است با آب فاضلاب شهری کرمانشاه آبیاری شود گفت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری تب کریمه کنگو بر قصابی‌ها و واحدهای جگرکی نظارت ویژه اعمال می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: از ابتدای فصل گرما تاکنون با اولویت برخورد با ذبح غیر مجاز دام به ویژه در نقاط حاشیه شهر طی چندین مرتبه هماهنگی لازم با دستگاه قضا به عمل آمده و فروشندگان دام غیر مجاز به ویژه در دولت آباد جمع آوری شده‌اند و با ۸ مکان عرضه غیر مجاز جگر برخورد و اخطار تعطیلی آنها صادر شده است.

خدادادیان خاطرنشان کرد: همچنین حکم پلمب ۳ استخر به دلیل مشکلات بهداشتی و پنج رستوران در محوطه طاقبستان به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی صادر شده است و افزون بر این یک کارگاه غیرمجاز خشک کردن میوه در منطقه دیزل آباد کرمانشاه نیز پلمب شده است.

وی با بیان اینکه طی این مدت سه تن گوشت و ضایعات گوشتی با همکاری دامپزشکی، اجراییات، اصناف و نیروی انتظامی توقیف شده گفت: ۱۵۰ کیلوگرم جگر غیر مجاز نیز در منطقه نواب کرمانشاه از دست فروشان جمع آوری و فروشندگان آن به دادسرا معرفی شده‌اند.

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه عنوان کرد: تعداد مراکز مورد بازدید در سطح شهرستان کرمانشاه بیش از ۱۵ هزار مرکز است که ۱۰ هزار و ۱۰۰ مکان آن مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و بیش از ۵۰۰۰ مرکز نیز اماکن عمومی هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۸۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش موثر متخصصان مامایی در اجرای طرح جوانی جمعیت

محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : شعار امسال روز مامایی با توجه به اهمیت موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری در کشورمان هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت است که ۶۰ درصد تکالیف اجرای قانون جوانی جمعیت بر عهده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

محمدی بیان کرد: با توجه به قانون جوانی جمعیت و تکالیف وزارت بهداشت، حوزه مامایی بیشترین سهم را در اجرای این قانون دارند و بیشترین کنش را با زوجین دارند در واقع آنها در حوزه بهداشت، مشاوره ازدواج، مراقبت بارداری، آموزش‌های لازم فعال‌اند.

وی ادامه داد: در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت، ترویج زایمان طبیعی به کمک متخصصان مامایی در دستور کار قرار گرفته و اطلاع‌رسانی خطرات سزارین به عنوان تهدید نسل به مادران باردار گوشزد می‌شود درحالی‌که زایمان طبیعی سبب کاهش خطرات فرزندآوری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه افزود: ارائه مشاوره و اصلاح سبک زندگی در زوجین جوان و اطلاع‌رسانی برای جلوگیری از روش‌های جلوگیری از بارداری به اطلاع خانواده‌ها می‌رسد.

محمدی خاطرنشان کرد: متخصصان رشته مامایی در چهار حوزه بهداشت، درمان، مراکز خصوصی و آموزش در دانشکده پزشکی مشغول فعالیت هستند و در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی مشاوره و آموزش‌های لازم را به زوجین و مادران باردار ارائه می‌کنند.

وی اضافه کرد: در استان کرمانشاه ۸۵۰ متخصص و کارشناس مامایی وجود دارد که با تخصص خود در حوزه‌های مختلف به خانواده‌ها برای بهداشت و درمان و سلامت خانواده به‌ویژه مادران باردار و فرزندان کمک می‌کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • آب چاه بخوریم یا آب معدنی؟ / ضدعفونی آب لوله کشی با اشعه ماورای بنفش
  • پایش کیفیت آب لرستان در ۲۴ آزمایشگاه
  • نقش موثر متخصصان مامایی در اجرای طرح جوانی جمعیت
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج
  • تالار افلاک خرم آباد به علت تیراندازی‌ در مجالس عروسی پلمب شد
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی به علت تیراندازی عروسی در خرم‌آباد