Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «فاطمه سعیدی»، سخنگوی فراکسیون امید، روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور کاندیداهای پیشنهادی حقوقدان شورای نگهبان در جلسه امروز این فراکسیون گفت: در جلسه صبح امروز این فراکسیون که با حضور اعضای کمیته های سیاسی و حقوقی فراکسیون و هادی طحان‌نظیف، محمد دهقان، علی غلامی، محمدحسن صادقی مقدم و مرتضوی کاندیداهای پیشنهادی قوه قضاییه برای حقوقدانی شورای نگهبان برگزار شد، کاندیداهای معرفی شده به صورت جداگانه برنامه های خود را ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی فراکسیون امید اظهار کرد: مطالبه اصلی فراکسیون امید که در این جلسه مطرح شد رعایت مر قانون در بررسی صلاحیت کاندیداها، استقلال رای و احترام به حقوق شهروندی بود که کاندیداهای پشنهادی نیز بر رعایت مر قانون تاکید کردند.

وی تصریح کرد: به منظور بررسی برنامه کاندیداهای پیشنهادی کمیته تخصصی به ریاست محمدجواد فتحی عضو کمیسیون قضایی فراکسیون تشکیل شد که در نهایت سه نفر جهت رای فراکسیونی انتخاب و معرفی شوند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال حقوق شورای نگهبان قانون قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۸۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از تغییر روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی اظهار کرد: تا پایان عمر مجلس یازدهم، مجلس شورای اسلامی سه هفته جلسه علنی خواهد داشت که روز‌های آن به روال قبل برگشت.

وی یادآور شد: اخیرا جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه تشکیل می‌شد که از این به بعد جلسات مجلس شورای اسلامی همچون گذشته در روز‌های یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه تشکیل می‌شود.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: آخرین جلسه علنی مجلس در دوره یازدهم در روز چهارشنبه دوم خردادماه خواهد بود و مجلس دوازدهم کار خود را از هفتم خردادماه با برگزاری مراسم افتتاحیه شروع می‌کند.

دیگر خبرها

  • موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم
  • ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب برطرف شد
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • شورای نگهبان در اظهارنظر نسبت به مصوبات، حتماً به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • آیت‌الله مدرسی یزدی: شورای نگهبان در بررسی مصوبات، به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا