Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فناوری اطلاعات؛ چهارمین نشست تخصصی شب‌های فناوری با موضوع «فرهنگ و فناوری»، چهارشنبه 26 تیرماه، از ساعت 16 الی 1‌9 با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

در این نشست، غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم به سخنرانی با موضوع فناوری‌های نوین و تحولات نسلی می‌پردازد، حسین ابراهیم‌آبادی، رییس مرکز نشر دانشگاهی، فناوری‌های جدید و تعامل و تعارض آن با فرهنگ و خشنودی و ناخشنودی ما از زندگی را مورد بررسی قرار می‌دهد و داریوش مطلبی، معاون پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به تشریح رابطه فرهنگ و فناوری می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلسله‌نشست‌های تخصصی شب‌های فناوری با رویکرد طرح مسائل و موضوعات فرهنگی اجتماعی در حوزه فناوری اطلاعات و بیان نظریه‌ها، دیدگاه‌ها و یافته‌های پژوهشی در این زمینه هر ماه با حضور متخصصان و دست‌اندرکاران این حوزه برگزار می‌شود، این نشست با مشارکت کانون «شهر هوشمند» به دبیری ستاره امیری برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام رایگان به لینک https://bit.ly/2XVY0Pt مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66902138 تماس بگیرند. 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۸۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ایجاد محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی خبر داد.

سرهنگ فیروز کشیر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره محدودیت ایجاد شده در این بزرگراه گفت: از بامداد امروز، شاهد بارش های شدیدی و در پی آن ایجاد گل و لای و ریزش رسوبات در بزرگراه شهید خرازی محدوده بعد از خیابان اردستانی هستیم. 

وی افزود:از شهروندان درخواست می کنیم از مسیرهای جایگزین استفاده کرده و وارد این اتوبان نشوند. 

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: عوامل پلیس راهور در محل حضور دارند تا محدودیت ایجاد شده را مدیریت کنند. همچنین عوامل شهرداری برای رفع این موانع پای کار هستند.

به گفته کشیر، زمان پایان این محدودیت تردد، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ترویج فرهنگ دینی و اسلامی بهترین خدمت به جامعه است
  • تشریح فعالیت‌های موسسه فرهنگی حقوقی بزرگمهر حکیم
  • تصویب اولویت‌های اساسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان
  • اجرای پروژۀ فیبر نوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • درخواست پلیس از تهرانی‌ ها؛ وارد این اتوبان نشوید
  • نشست تخصصی «نگاهی به مفهوم امت در کلام و سیره امام صادق(ع)» برگزار می‌شود
  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند