Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@23:24:29 GMT

اشتغال درپرتو صدور جواز تاسيس

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۹۲۱۰

اشتغال درپرتو صدور جواز تاسيس

خبرگزاری آریا- صدور 763 جواز تاسیس در زنجان اشتغال حدود  19 هزار را در استان زنجان فراهم کرده است.
به گزارش خبرگزاری آریا، معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: پارسال 763 جوازبه ارزش 105 هزار و 112 میلیارد ریال صادرشد.
کلانتری سهم استان از جواز صادره را 3 درصد، میزان سرمایه‌گذاری  4درصد و سهم اشتغال را 3.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

4 درصد اعلام  کرد.
وی افزود: هم اکنون در استان 1615 جواز تاسیس و طرح توسعه با حجم سرمایه‌گذاری 216 هزار و 686 میلیارد ریال و اشتغال 55 هزار و 138 نفر وجود دارد .
معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان 10 محصول عمده تولیدی این جواز تاسیس‌ها ها  محصولات غذایی و آشامیدنی، محصولات فلزی، محصولات شیمیایی، منسوجات، لاستیک و پلاستیک، محصولات کانی و غیرفلزی، ماشین‌آلات و تجهیزات و دستگاه‌های برقی اعلام کرد .
این مسئول با اشاره به پروانه‌های بهره‌برداری موجودهم گفت: 1238 پروانه ‌بهره‌برداری هم وجود دارد که ترانسفورماتور، انواع سیم و کابل، فولاد، شمش سرب‌ و روی، چدن، مس، فرآورده‌های لبنی، انواع نخ پنبه و پارچه، انواع سنگ‌های ساختمانی و تزئینی، دستمال کاغذی، رول تیشو، پوشک بچه از تولیدات آنهاست .

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اشتغال جواز تاسیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۹۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران

معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص آخرین وضعیت لایحه تقسیم استان‌های کرمان و تهران گفت: این لایحه با توجه به فرصت زمانی کم باقی مانده تا پایان مجلس فعلی، به مجلس دوازدهم ارائه خواهد شد.

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در گفتگو با خبرنگار استان‌ها خبرگزاری دانشجو در کرمان در خصوص آخرین وضعیت لایحه تقسیم استان‌های کرمان و تهران گفت: این لایحه با توجه به فرصت زمانی باقی مانده تا پایان مجلس فعلی، به مجلس دوازدهم ارائه خواهد شد.

وی افزود: در بحث تقسیمات کشوری، موضوع تاسیس چندین استان جدید در کشور در دولت در حال نهایی شدن است، که این موضوع هم در مورد تهران و هم در مورد کرمان و احتمالا در مورد سیستان و بلوچستان صورت خواهد گرفت.

حسینی در مورد تاسیس استان کرمان جنوبی با توجه به قول رییس جمهور در سال ١٤٠١ در جمع مردم جیرفت نیز اظهار داشت: موضوع تاسیس استان کرمان جنوبی از نظر دولت نهایی شده است و قرار شد لایحه آن با موضوع تقسیم استان‌ تهران با هم به مجلس ارائه شود.

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد: موضوع تاسیس استان‌های جدید در دستور کار دولت است که بزودی بصورت یکجا اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: لایحه تاسیس استان‌های جدید در کرمان و تهران بزودی و در آینده‌ای نزدیک به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌گردد.

دیگر خبرها

  • تاسیس یک میلیون صنف آموزش‌های اجتماعی در افغانستان
  • شناسه یکتا در استان سمنان اجباری شد/ اصناف اقدام کنند
  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران
  • «شناسه یکتا» در استان سمنان اجباری شد/ اصناف اقدام کنند
  • سهم ۲۴ درصدی محصولات کشاورزی در تولید ناخالص استان مازندران
  • تاسیس موسسات هوشمند ترافیک در کشور
  • ایجاد اشتغال برای بیش از 7 هزار نفر توسط صندوقهای قرض الحسنه بسیج سازندگی
  • اولین دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران راه‌اندازی شد
  • ۱۶ هزار و ۵۰۰ تن انواع محصولات باغی در خمین تولید شد