Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@15:24:24 GMT

2نماینده از وزرا درخواست آپارتمان کرده بودند

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۹۷۷۱

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «دو نماینده مجلس از وزرا دریافت آپارتمان را درخواست کرده بودند»، گفت که این درخواست در ازای انصراف از استیضاح نبوده است. ناطقان: اسدالله عباسی در حاشیه جلسه علنی صبح امروز دوشنبه مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به اظهارات ابوترابی نماینده نجف‌آباد در خصوص درخواست آپارتمان در ازای انصراف از استیضاح وزرا گفت: هیأت رئیسه مجلس این موضوع را در جلسه امروز بررسی و اعلام کرد که چنین چیزی صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: دو نفر از نمایندگان در دور فعلی مجلس از برخی وزرا درخواست دریافت آپارتمان را داده بودند که این نماینده آن را به موضوع انصراف از استیضاح ربط داده بود اما هیأت رئیسه این مسئله را تکذیب می‌کند.

عباسی با اشاره به حادثه شب گذشته حمله به خودروی سالک نماینده اصفهان نیز گفت: این موضوع در هیأت رئیسه مجلس بررسی شد. آقای سالک در یکی از خیابان‌های تهران برای انجام مصاحبه مراجعه کرده بود و راننده ایشان که منتظر ایشان بوده، از سوی دو موتورسوار که چهار نفر بودند، مورد حمله قرار گرفت و این افراد برای سرقت کیف و مدارکی که در صندلی عقب خودرو وجود داشت، آمده بودند و هویت‌شان هنوز معلوم نیست. لذا راننده برای دفاع از خود دست به سلاح برده و تیر هوایی شلیک کرد اما به دلیل دستپاچگی یکی از تیرها به پایش اصابت کرد. منبع: ایسنا برچسب ها: سخنگوی هیات رئیسه مجلس ، نماینده ، درخواست آپارتمان ، استیضاح

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سخنگوی هیات رئیسه مجلس نماینده درخواست آپارتمان استیضاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۹۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواهان بررسی مجدد درخواست عضویت کامل خود در سازمان ملل هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «ریاض منصور» نماینده فلسطین در سازمان ملل متحد اعلام کرد: از شورای امنیت سازمان ملل متحد می‌خواهیم که درخواست ما برای دستیابی به عضویت کامل در این سازمان را مورد بررسی مجدد قرار بدهد.

منصور ادامه داد: هیچکس نمی‌تواند از راه حل دو دولتی حمایت کند و در حالی که اسرائیل تلاش می‌کند کشورفلسطین را نابود کند بایستد و تماشا کند.

نماینده فلسطین در سازمان ملل متحد تاکید کرد: پذیرش عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد به این اشاره می‌کند که موضوع برپایی کشور فلسطین در گرو امیال تندروها در اسرائیل نیست.

منصور ادامه داد: مجمع عمومی سازمان ملل در روز ۱۰ مه نشستی فوق‌العاده دارد و ما مطمین هستیم که این مجمع از عضویت کامل ما در سازمان ملل متحد حمایت خواهد کرد.

همچنین نماینده فلسطین در سازمان ملل متحد با اشاره به جنگ غزه گفت: جنایت‌ها علیه ملت فلسطین ادامه دارد و گورهایی جمعی در اطراف بیمارستان‌هایی که با یورش اسرائیل مواجه بودند پیدا شده است.

منصور با اشاره به حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به رفح در جنوب نوار غزه ادامه داد: باید از عملیات نظامی در رفح جلوگیری شود و به صورت فوری توافق آتش‌بس حاصل شود.

کد خبر 6094584

دیگر خبرها

  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟
  • ادعای علیرضابیگی از مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟ /متفکرآزاد: دعوا بر سر صندلی را دوست ندارم/یوسفی: تصمیمات باید در درون مجلس گرفته شود
  • مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد / دولت به وزرا می‌گوید استیضاح نشو، استعفا بده!
  • ادعای علیرضا بیگی از مخالفت احمدی نژاد با گشت ارشاد
  • سه نامزد دیگر به لیست شورای ائتلاف اضافه می‌شود
  • یکدست یا تضارب آرا/ ترکیب هیئت‌رئیسه مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟
  • اضافه شدن ۳ نامزد به لیست شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس در ۲۴ ساعت آینده
  • خواهان بررسی مجدد درخواست عضویت کامل خود در سازمان ملل هستیم
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد