Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@00:11:25 GMT

تیترهای ضد قطری روزنامه های سعودی ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۹۹۹۰

تیترهای ضد قطری روزنامه های سعودی ادامه دارد

روزنامه عکاظ چاپ ریاض در مطلبی نوشت که دولت قطر از حزب اخوان المسلمین در کشورهای مختلف به خصوص یمن حمایت می کند و موجب ایجاد تنش در منطقه می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خبرگزاری عربستان سعودی، روزنامه های این کشور دولت قطر را به حمایت از گروه اخوان المسلمین در یمن متهم کرده است. روزنامه های سعودی در تیترهای مختلف خود قطر به حمایت مالی علیه عربستان سعودی متهم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روزنامه عکاظ چاپ ریاض در مطلبی نوشت که دولت قطر از حزب اخوان المسلمین در کشورهای مختلف به خصوص یمن حمایت می کند و موجب ایجاد تنش در منطقه می شود.

 

ادعای روزنامه های سعودی در حالی علیه قطر نوشته شده است که این کشور به همراه امارات به کشور یمن لشگرکشی کرده اند و موجب کشته شدن زنان و کودکان بی شماری شده اند.

 

الیوم روزنامه دیگر سعودی نیز حزب اخوان المسلمین را متهم به سخنرانی های افراطی در کشورهای مختلف می کند. روزنامه های سعودی پول های سمی قطر را تیتر اصلی خود کردند و نوشتند دولت قطر از ابزار پول برای ایجاد تنش در کشورهای مختلف استفاده می کند.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت امام رضا ع جشن های دهه کرامت روزنامه حجاب و عفاف چهارمحال و بختیاری میلاد امام رضا ع ولادت امام رضا ع عفاف و حجاب ائتلاف سعودی قطر عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۹۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی صبح امروز یکشنبه در دیدار با شیخ حسن البغدادی، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان در خصوص برگزاری سالانه کنفرانس وحدت اسلامی در تهران و پروژه‌های مختلف مجمع تقریب در ایجاد وحدت میان مسلمانان سخن گفت.

وی با اشاره به حضور هیأت‌های اهل سنت در ایران اسلامی و بازدید آنها از شهرها و مناطق سنی‌نشین در کشورمان و برگزاری نشست با علمای اهل‌سنت در این شهرها، از حضور ۴۰ عالم مسلمان از کشورهای مختلف در شورای عالی و حضور ۱۴۰ نفر در مجمع عمومی تقریب خبرداد.

دبیرکل مجمع تقریب در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تشکیل اتحادیه کشورهای اسلامی اشاره کرد و افزود: ما باید یک قله و چشم‌انداز برای خود داشته باشیم و برای رسیدن به آن تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام شهریاری همچنین به خیزش دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا اشاره کرد و افزود: بسیاری از آنها حتی مسلمان نیستند اما مفهوم ظلم را می‌فهمند. آنها از اسلام یا مسلمانان دفاع نمی‌کنند بلکه از مظلومان دفاع می‌کنند.

وی ادامه داد که ما باید با تأکید بر از مفاهیم عامه مانند حقوق بشر، عدالت و ظلم با کسانی که قصد ایجاد تفرقه دارند، مقابله کنیم. در ادامه این نشست شیخ حسن البغدادی نیز با تاکید بر لزوم وجود ارتباط میان اعضای تقریب گفت: تقریب برای شهید اول و شهید ثانی و دیگر علما یک تعارف نبود و آنها در عمل به این امر اعتقاد داشتند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) فرمودند که باید دست بیگانگان از کشورهای اسلامی کوتاه شود، تصریح کرد: امروز اسرائیل، همان دست بیگانه است و ما معتقدیم که اگر اسرائیل را نابود کنیم حضور بیگانگان در کشورهای اسلامی پاک می‌شود.

شیخ البغدادی در ادامه با اشاره به تأثیر طوفان‌الاقصی در ایجاد تقریب میان مذاهب اسلامی، اظهار داشت: طوفان‌الاقصی به معنای ایستادن شیعه در کنار اهل سنت در فلسطین بود و اگر ما در این نبرد پیروز شویم، دشمن بیکار نخواهد نشست و تلاش می‌کند با ایادی خود در میان شیعیان نادان و اهل سنت تندرو، وحدت حاصل شده از این پیروزی را از بین ببرد.

وی ادامه داد: زمانی که طوفان‌الاقصی پایان یابد، دشمنان جنگ دیگری را آغاز می‌کنند که آن جنگ عقایدی است تا این پیروزی بر اهل سنت تأثیر نگذارد و ما باید برای آن روز برنامه داشته باشیم.

کد خبر 6091145 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • قزاقستان: کشورهای مختلف به برقراری روابط با کابل تمایل دارند
  • دولت تورم ۳۰ درصد را موفقیت می‌داند
  • انگلیس قصد دارد ارتش خود را با موشکهای ساخت داخلی مجهز کند
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • معاریو: برخی اعراب از اسرائیل خواسته‌اند حماس را نابود کند؛ اما این محال است
  • افزایش تقاضای خرید تسلیحات ایرانی پس از حمله به اسرائیل
  • کدام کشورها در رویداد اقتصاد دریامحور ایران شرکت می‌کنند؟
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی