Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهر به نقل از وزارت نیرو نوشت: حسین صبوری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: در راستای مصوبه هیئت وزیران و ابلاغ بخشنامه استانداری تهران مبنی بر کاهش مصرف انرژی در زمان اوج بار، برق تعدادی از ادارات و سازمان‌هایی که الگوی مصرف را رعایت نکرده‌اند، قطع خواهد شد. با توجه به وظیفه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در خصوص کنترل پایش مصرف انرژی، این شرکت در راستای نظارت بر حسن اجرای بخشنامه مذکور با اعزام ۲۵۰ اکیپ فنی و مهندسی به سازمان‌ها و ادارات شهر تهران نسبت به ارزیابی و پایش مصرف انرژی و رعایت الگوی مصرف برق در ادارات، اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: ارزیابان این شرکت همچنین با مراجعه به سازمان‌ها و ادارات شهر تهران و ارزیابی مواردی چون تنظیم دمای محیط کار در مدت زمان کار اداری حداقل روی ۲۵ درجه سانتی‌گراد، اطمینان از به مدار آمدن دیزل ژنراتورهای تمامی سازمان‌ها، صنایع، کشاورزی و … از ساعت ۱۲ تا ۱۶ و اصلاح سیستم‌های روشنایی محیط کار، نسبت به صدور اخطار به اداراتی که موارد مذکور را رعایت نکرده‌اند، اقدام کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ بر کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق نسبت به قبل، استفاده از مولد اضطراری در ساعت پیک مصرف و تنظیم درجه سیستم سرمایشی حداقل ۲۵ درجه تاکید کرد و افزود: با توجه به اهمیت موضوع انرژی و رفاه و آسایش شهروندان و پیشگیری از هرگونه مشکل در تامین برق پایدار پایتخت، برق تمامی سازمان‌های دولتی، غیردولتی، موسسات و بانک‌هایی که با دریافت اخطار همچنان نسبت به اصلاح الگوی مصرف و اجرای بخشنامه مذکور اقدام نکردند، امروز قطع می‌شود.

کد خبر 447839

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۰۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می گیرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، یوسف اینانلو افزود: امسال ۲۰۷ دیزل ژنراتور در استان شناسایی شده است و صاحبان مولد‌های خودتامین برق در بخش‌های صنعتی، کشاورزی و اداری و تجاری این استان برای عبور از اوج بار مصرف مشارکت خواهند داشت.

 به گفته وی، از سال گذشته کلیه مولد‌ها به کنتور هوشمند مجهز شده اند.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان یکی از اقدامات جهت عبور بدون خاموشی از دوران اوج مصرف تابستان را آماده به کاری و وارد مدار شدن مولد‌های سازمان‌ها و مراکز دولتی عنوان کرد و اظهار داشت: ادارات، نهاد‌ها و ارگان‌ها باید در روز‌های کاری هفته و در ساعات اوج مصرف برق، مولد‌های خود تامین (دیزل ژنراتور) را وارد مدار کنند و ارتباط را با شبکه عمومی توزیع برق، قطع کنند.

اینانلو تاکید کرد:دستگاه‌های اجرایی و دولتی باید در وقت اداری ۳۰ درصد و خارج از وقت اداری ۶۰ درصد کاهش مصرف داشته باشند و تحقق این موضوع با جدیت و به صورت مستمر مورد بررسی و پایش قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • هشدار؛ این قارچ‌ها را نخورید
  • کاهش ۲۸ درصدی مصرف انرژی با بهینه‌سازی موتورخانه‌ها
  • ۸۳درصد مشترکان برق قزوین کم‌مصرف هستند
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می گیرد
  • مصوبه شورای عالی انرژی درباره ممنوعیت تبلیغ کولرهای پرمصرف
  • جریان گاز ساکنان مسکن مهر کهک قطع می‌شود
  • دستور کاهش مصرف آب در ادارات دولتی
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • فرصت‌ صادرات برق به اروپا در شرکت‌های دانش‌بنیان‌