Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@02:01:54 GMT

افتتاح 10 واحد مسکونی محرومیت زدایی در نوشهر

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۰۳۹۷

افتتاح 10 واحد مسکونی محرومیت زدایی در نوشهر

فرمانده سپاه نوشهر از افتتاح 10 واحد مسکونی محرومیت زدایی تحت پوشش کمیته امداد در این شهرستان خبر داد.

حسین جناسمی در حاشیه  آیین افتتاح واحد مسکونی محرومین  تحت پوشش کمیته امداد  در روستای میانک بخش مرکزی نوشهر در گفت وگو با ایسنا مازندران، اظهار کرد: در سالروز میلاد با سعادت امام رضا (ع) تعداد  10  واحد مسکونی محرومین به همت کمیته امداد امام خمینی و بسیج سازندگی سپاه نوشهر و با همت انقلابی همه خیرین، بسیج سازندگی و نیروهای جهادی و متعهد به بهر برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تعداد هفت واحد مسکونی در سال 97 افتتاح شد و تا پایان شهریورسال 98 نیز در مجموع 32 واحد مسکونی به بهره برداری خواهد رسید و این واحدها به مردم محروم تقدیم می شود که هدیه مقام معظم رهبری است.

فرمانده سپاه نوشهر با بیان اینکه همه ما به عنوان سربازان حضرت آقا مسئولیت رسیدگی به محرومین و مستضعفین را با مشارکت کمیته امداد امام خمینی پیگیری خواهیم کرد، گفت: این امر با همت انقلابی و با شعار ما می توانیم محقق می شود و ثابت کردیم در راه پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری کارهای بزرگتر از این انجام می دهیم.

جناسمی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز به عنوان پایلوت یک واحد مسکونی محرومین در روستای میانک بخش مرکزی نوشهر با زیربنای 70 متر، در زمینی به مساحت 200 متر و با هزینه ای بالغ بر 75 میلیون تومان توسط بسیج سازندگی بنا شد.

وی افزود: از این میزان 20 میلیون تومان توسط کمیته امداد امام خمینی در قالب بلاعوض و وام بانکی، 10 میلیون تومان آورده خود مددجو تحت پوشش کمیته امداد و مابقی به همت خیرین توسط بسیج سازندگی احداث و تحویل مددجو شد.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام رضا کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی مقام معظم رهبری منویات مقام معظم رهبری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۰۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بارش‌های رگباری باران و تگرگ در مناطق شمال و شمال شرق استان از جمله شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، خور و بیابانک، نایین، اردستان و نطنز باعث فعال شدن رودخانه‌های فصلی و بروز سیلاب و روان آب در جاده‌های مواصلاتی شهری و روستایی و نیز آبگرفتگی معابر و تعدادی از منازل مسکونی شده است.

منصور شیشه فروش افزود: همچنین تخلیه آب از بیش از ۷۰ واحد مسکونی در شمال و شرق اصفهان توسط عوامل خدمات شهری و آتش نشانان با استفاده از پمپ‌های شرکت آب و فاضلاب انجام شد.

مدیرکل مدیریت بحران اصفهان افزود: بدنبال شدت بارش‌های رگباری و سیل آسا ،  ۲۷۰ تیم امدادی شامل عوامل مدیریت بحران در شهرداری ها، دهیاری‌ها و فرمانداری‌ها و همچنین دستگاه‌های اجرایی مانند راهداری، پلیس راه، هلال احمر، واحد آتش نشانی، آب و فاضلاب و خدمات شهری در مناطق مختلف استان مستقر شدند.

او گفت: در زمان حاضر همه راه‌های استان باز است و فقط گردنه زنجیرگاه جاده چوپانان در جاده نایین به علت شدت بارش توسط پلیس راه مسدود اعلام شده که مسیر چوپانان، اردکان و نایین به عنوان مسیر جایگزین اعلام شده است.

شیشه فروش به وارد شدن خسارات به معابر و واحد‌های مسکونی در مناطق شهری و روستایی نطنز، اردستان، زواره، آران و بیدگل، کاشان و نایین اشاره کرد.

وی درخصوص حوادث پیش آمده به برخورد صاعقه به ۲ نفر از عشایر در کوه «محمد نوجوان» جرقویه و جراحت سطحی و اعزام آن‌ها به مرکز درمانی و همچنین نشست پل در روستای حیدرآباد جرقویه و قطعی برق تعدادی از روستا‌های میمه اشاره کرد.

مدیر کل بحران اصفهان با اشاره به میزان بارش‌ها گفت: در ایستگاه اردستان بین ۲۰ تا ۲۷ میلی متر، در بادرود ۱۷ میلیمتر، در حسین آباد آران و بیدگل بیش از ۶۰ میلی متر باران گزارش شده است.

وی یادآور شد: با توجه به ادامه دار بودن بارش‌ها  عوامل امدادی استان در آماده باش هستند.
منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب