Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس سازمان نهضت سواد آموزی از ابلاغ بخشنامه‌ای از طریق امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش در خصوص نحوه به‌کارگیری آموزش‌دهندگان به‌صورت حق‌التدریس خبر داد. تاریخ انتشار: 13:22 - 24 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۳۴۲۸

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، شاپور محمدزاده معاون وزیر و رئیس سازمان در نهمین جلسه شورای معاونان و مدیران ضمن تبریک دهه کرامت و همچنین فرارسیدن سالروز ولادت حضرت امام رضا (ع) گفت: «سازمان نهضت سوادآموزی از بین ۱۰۵ دستگاه رتبه نهم دوره خدمات الکترونیکی را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تلاش و کوشش همکاران سازمان تشکر می‌کنم. سازمان نهضت سوادآموزی با سه رتبه صعود نسبت به سال قبل، موفق به کسب این رتبه شده است.»

محمدزاده ادامه داد: «کمبود‌های مشاهده شده در حوزه سوادآموزی استان‌ها، کم و بیش به نوعی در دیگر بخش‌های آموزش و پرورش هم وجود دارد لذا لازم است این کمبود‌ها از سوی سازمان و اداره کل آموزش و پرورش استان‌ها به گونه‌ای مدیریت تا کار‌ها به شکل مطلوب انجام شود.»

رئیس سازمان نهضت سواد آموزی گفت: «بر اساس تبصره ۱۰ ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف استخدام معلمان و آموزشیاران نهضت سوادآموزی، مقرر شده بود آموزش و پرورش از بین چهار گروه مشمول این قانون کمبود نیروی انسانی خود را به‌صورت حق‌التدریس تأمین کند، اما قانون مذکور در مورد سه گروه اول عملیاتی شد و در مورد آموزش‌دهندگان مغفول باقی ماند و با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته از سوی سازمان، مقرر شد بخشنامه‌ای از طریق امور اداری و تشکیلات وزارت متبوع درباره نحوه به‌کارگیری آموزش‌دهندگان به‌صورت حق‌التدریس ابلاغ شود.»

محمدزاده اعلام کرد: «وضعیت استان‌ها متفاوت است و باید متناسب با آن شرایط برنامه‌ریزی کرد، همچنین باید نظارت و بازدید‌ها از استان‌ها طبق تدابیر و سیاست‌های سازمان با حساسیت و دقت بیشتر صورت گیرد و برهمین اساس تمام تلاش ما این است که پشتیبانی لازم از سوادآموزی استان‌ها داشته باشیم.»

در ابتدای این جلسه اردشیر قیصر، مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی و همچنین لیلا رضایی، مدیر کل دفتر سواد آموزی گزارشی از ماموریت استان‌های کرمان و لرستان ارائه کردند و در ادامه مهدی نامجومنش، مدیر کل دفتر سنجش و ارزشیابی گزارشی از نتایج ارزیابی پنجمین دوره خدمات الکترونیک ارائه کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دهه کرامت نهضت سواد آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۰۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است

سید جمال وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه امسال در پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم امتحانات دانش آموزان به صورت نهایی است، تاکید کرد: مجموعه آموزش و پرورش تدابیر و تمهیدات لازم را برای برگزاری امتحانات نهایی در سراسر استان اندیشیده‌اند.

وی با بیان اینکه در زمینه کیفیت بخشی جلسات متعددی با دانش آموزان و اولیای دانش آموزان و هم با همکاران فرهنگی ما برگزار شده است، افزود: اطلاع رسانی لازم به خانواده‌ها در زمینه کیفیت و کمیت امتحانات نهایی در سال جاری صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: امسال همچنین کتاب راه نهایی شامل پننج سال سوالات امتحانات نهایی از سوی آموزش و پرورش جمع آوری و تدوین شده و به تعداد ۱۱ هزار جلد در اختیار دانش آموزان استان قرار گرفته است.

وزیری با بیان اینکه در زمینه تجهیزات امکانات و زیرساخت‌ها نیز اقدامات خوبی در سراسر استان سمنان صورت گرفته تا شاهد برگزاری هر چه بهتر امتحانات نهایی باشیم، گفت: ۵۰ حوزه امتحانی میزبان دانش آموزان برای این امتحانات خواهند بود.

وی با بیان اینکه تلاش شده بهترین امکانات و شرایط برای دانش آموزان فراهم کنیم زیرا آزمون‌ها در خرداد ماه برگزار خواهد شد و نیاز به امکانات سرمایشی و تهویه وجود دارد، افزود: شورای آموزش و پرورش استان دستور تهیه کمبودهای حوزه‌های امتحانی نهایی دانش آموزان را صادر کرده تا این آزمون‌ها به بهترین نحو برگزار شود.

کد خبر 6088305

دیگر خبرها

  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • حقوق کدام معلمان دو برابر می‌شود؟
  • نرخ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: مبلغ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • معلمان اضافه کار را نمی‌پذیرند/ نرخ حق‌التدریس ۲ برابر می‌شود
  • معلمان اضافه کار را نمی‌پذیرند/ نرخ حق‌التدریس ۲برابر می‌شود