Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@20:57:06 GMT

برنامه مسابقات کاراته قهرمانی آسیا اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۰۹۳۸

برنامه مسابقات کاراته قهرمانی آسیا اعلام شد

شانزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا با رقابت کاتاروها از جمعه هفته جاری در تاشکند آغاز می‌شود.

به گزارش ورزش سه و به نقل از مهر، مسابقات کاراته قهرمانی آسیا با حضور ۳۴۰ کاراته کا از ۳۳ کشور به مدت سه روز به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد. بر اساس برنامه اعلام شده، قرعه کشی این رقابتها عصر پنجشنبه انجام می شود و رقابتها هم از روز جمعه آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طبق برنامه جمعه ۲۸ تیرماه مسابقات مقدماتی کاتای انفرادی و تیمی بانوان و مردان، مبارزات اوزان ۵۰-، ۵۵-، ۶۱-، ۶۸- و ۶۸+ کیلوگرم بانوان همراه با اوزان ۵۵-، ۶۰-، ۶۷-، ۷۵-، ۸۴- و ۸۴+ کیلوگرم مردان برگزار می‌شود.

 

شنبه ۲۹ تیرماه و در روز دوم مرحله دوم کاتای انفرادی و تیمی بانوان و مردان، جدول شانس مجدد دیدارهای جدول شانس مجدد و دیدارهای رده بندی اوزان ۵۰-، ۵۵-، ۶۱-، ۶۸- و ۶۸+ کیلوگرم بانوان و اوزان ۵۵-، ۶۰-، ۶۷-، ۷۵-، ۸۴- و ۸۴+ کیلوگرم مردان در نوبت صبح و مسابقات رده بندی کاتای انفرادی و تیمی بانوان و مردان، فینال کاتای انفرادی و تیمی و تمامی اوزان کومیته مردان و بانوان در نوبت عصر انجام خواهد شد.

 

در روز پایانی نیز یکشنبه ۳۰ تیرماه مبارزات کومیته تیمی بانوان و مردان از مقدماتی تا رده بندی و نهایی و در نهایت مراسم اختتامیه برگزار خواهد شد.

    کاراته

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۰۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت

مهدی بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ظهار کرد: یکی از بانوان کاراته کا قمی در مسابقات قهرمانی دختران کشور موفق به کسب مدال طلا شد.

رییس هیات کاراته استان قم با اشاره به اینکه این مدال، اولین مدال طلای کشوری تاریخ کاراته استان قم در بخش دختران است افزود: سارا پاداش در کومیته وزن ۶۶+ کیلوگرم رده سنی جوانان دختران با شکست تمامی رقبای خود مقام قهرمانی مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را کسب کرد.

وی بیان کرد: پاداش این مدال را چهارشنبه ۵ اردیبهشت در مسابقات قهرمانی کشور دختران که در سالن دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان برگزار شد کسب کرد.

بیرانوند گفت: سارا پاداش در دیدار فینال وزن خود، مائده شالی از استان قزوین را شکست داد و فاطمه عابدی از استان مازندران و مهلا صداقت از مازندران به صورت مشترک سوم شدند.

کد خبر 6089147

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال