Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه کنگره 3 هزار شهید ایلام نقطه‌‌ای عطف در نرویج فرهنگ شهادت است، گفت: موسسات و نهادهای بخش خصوصی همانند دستگاه‌های دولتی موظف‌اند بر اساس قانون برنامه ششم توسعه حداقل ۲۵ درصد از نیاز استخدامی خود را به ایثارگران اختصاص دهند.

به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، «قاسم سلیمانی دشتکی»  در نشست شورای مشورتی ایثارگران بر اهمیت تکریم خانواده های ایثارگر تاکید و اظهار کرد: کنگره عظیم ۳۰۰۰ شهید استان نقطه عطفی در ترویج این فرهنگ مقدس است که انشالله در استان برگزار خواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پیگیری‌های خوبی برای رفع مشکلات جامعه ی ایثارگری استان و خانواده‌های آنان صورت گرفته است، تصریح کرد: در تلاش هستیم مشکلات خانواده های ایثارگران را با تعامل با بنیادها و سازمان های غیر دولتی نیز برطرف کنیم چرا که خانواده شهدا و ایثارگران حق عظیمی بر گردن نظام و کشور دارند و همه ما موظف به تکریم این قشر عزیز هستیم .

استاندار با تاکید بر اینکه شرکت ها، موسسات و نهادهای بخش خصوصی همانند دستگاه‌های دولتی موظف‌اند بر اساس قانون برنامه ششم توسعه حداقل ۲۵ درصد از نیاز استخدامی خود را به ایثارگران اختصاص دهد، گفت: موضوع درمان و بیمه تکمیلی ایثارگران باید در مراکز درمانی دولتی و بخش خصوصی پیگیری و اقدام لازم توسط بنیاد شهید و امرور ایثارگران استان جهت ارائه رایگان خدمات درمانی به این عزیزان صورت گیرد .

سلیمانی خواستار صدور بلیط تخفیف دار قطار برای ایثارگران از طریق وزارت راه و شهرسازی شد و گفت:  همه دستگاه ها و ارگانها پیگیر رفع مشکلات ایثارگران باشند و  تکریم و تجلیل و سرکشی به خانواده شهدا و ایثارگران را در برنامه کاری خود قرار دهند .

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال جامعه درمان دستگاه های دولتی شهدا و ایثارگران وزارت راه و شهرسازی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۱۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر معلم شهید حجت‌اله یوسفیه پس از ۳۹ سال به ایران بازگشت

پیکر مطهر معلم شهید "حجت‌اله یوسفیه" از شهدای هشت سال دفاع مقدس، پس از ۳۹ سال از مرز عراق به میهن اسلامی بازگشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، پیکر مطهر شهید "حجت اله یوسفیه" از شهدای هشت سال دفاع مقدس که در سال 1364 به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود، پس از 39 سال چشم انتظاری به خاک میهن اسلامی بازگشت.

جمعی از مسئولان شهرستان ورامین پس از اطلاع از بازگشت پیکر شهید با حضور در منزل خانواده شهید خبر بازگشت پیکر مطهر شهید یوسفیه را به خانواده این شهید والامقام ابلاغ کردند.

شایان ذکر است که پس از اعلام خبر شهادت به خانواده معظم، شهید یوسیفیه با تصمیمات و مشورت خانواده، متعاقبآ مراسم تشییع و محل تدفین این شهید معزز اعلام خواهد شد.

تشییع پیکر شهید «محمدمهدی فانی» بعد از 40 سال در بشرویه

 شهید حجت اله یوسفیه در تاریخ 23 / 12 / 1364 در عملیات فتح در سلیمانیه عراق به درجه شهادت نائل آمدند.

گفتنی است شهید معلم حجت اله یوسفیه متولد 1337 شهرستان گرمسار دارای تحصیلات دانشگاهی و به شغل دبیری مشغول بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید فیضی زاده
  • مبارزه با استکبار در دنیا، صدور فرهنگ انقلاب ایران است
  • پیکر معلم شهید حجت‌اله یوسفیه پس از ۳۹ سال به ایران بازگشت
  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • سهمیه ۲۰ هزار نفری آموزش‌وپرورش در استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد
  • ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بهترین ضربه به دشمن است
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر