Web Analytics Made Easy - Statcounter

سولسشر به مدافع سابق کریستال پالاس سه هفته استراحت داده بود اما او ترجیح داد با کوتاه کردن تعطیلاتش برای حضوری قدرتمندانه در فصل جدید، به تمرینات یونایتد بازگردد.

طرفداری- آرون ون بیساکا با انتقال به منچستریونایتد خودش را گم نکرده است و می‌خواهد متواضع و پر تلاش باقی بماند. 

به گزارش تلگراف، برای بازیکنی که ۱۸ ماه قبل گمنام بود، کنار آمدن با انتظارات در تیمی در حد و اندازه منچستریونایتد دشوار خواهد بود ولی این مدافع راست ۲۱ ساله، چالش‌ها را به تقابل فرا می‌خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به کاری که بلد هستم ادامه خواهم داد و آن فوتبال بازی کردن است. تلاش می‌کنم روی این جنبه تمرکز نکنم. تنها می‌خواهم به عنوان یک بازیکن پیشرفت کنم و با توانایی‌هایم کمک حال تیم باشم. 

اشتباه ون بیساکا در یورو زیر ۲۱ سال باعث شد ایدی بوتروید (سرمربی تیم ملی زیر ۲۱ سال انگلستان) بگوید شایعات در مورد پیوستن احتمالی ون بیساکا به منچستریونایتد، روی تمرکز این بازیکن تاثیر منفی داشته است.  

تمرکز کردن سخت نبود. واقعا تمرکزم روی آن (شایعات) قرار نداشت. من توجهی به گمانه زنی‌ها ندارم. تنها تلاش می‌کنم سرم به کار خودم باشد و درون زمین بازی خودم را انجام بدهم. در طول تابستان اتفاقات زیادی در جریان بود ولی بی توجهی به آن‌ها و صرفا فکر کردن به فوتبال برای من راحت بود. 

پسر خجالتی یونایتد، خیلی زود با هم تیمی‌های جدیدش سازگار شده است. 

خیلی خوب جا افتاده‌ام و بچه‌ها بسیار خوش برخورد بوده‌اند. تعجب کردم چون از وقتی وارد شدم، همه با من حرف زدند و توصیه‌هایی برایم داشتند. این وضعیت کمک زیادی به من کرده است. 

ون بیساکا برای قرار گرفتن در سمت راست خط دفاعش با دیوگو دالو و اشلی یانگ رقابت‌ خواهد کرد ولی می‌گوید چیزهای زیادی برای عرضه کردن دارد.

به نظرم بزرگ‌ترین تفاوت (نسبت به کریستال پالاس) سبک بازی تیم، نحوه کار و شدت آن بوده است. این‌ها باعث می‌شوند تا به عنوان یک بازیکن پیشرفت کنم. همیشه خواستار این بوده‌ام تا برای رسیدن به نهایت ظرفیتم، تحت فشار باشم. از خیلی جوانب می‌توانم پیشرفت کنم. می‌خواهم با کسب اعتماد به نفس، به سطح بالاتری برسم و به نظرم این تیم جایی است که می‌توانم این کارها را انجام بدهم. 

آخرین بازیکنی که از کریستال پالاس به یونایتد پیوست، در این تیم کامیاب نبود. ویلفرد زاها در ژانویه ۲۰۱۳ به عنوان َآخرین خرید سر الکس فرگوسن برای منچستریونایتد به این تیم پیوست ولی هرگز نتوانست انتظارات را در اولدترافورد برآورده سازد و در نهایت به پالاس برگشت. توصیه زاها باید برای ون بیساکا حائز اهمیت بوده باشد.

وقتی فهمید با یونایتد قرارداد امضا کرده‌ام، گفت که «فقط بدون ترس بازی کن و همان کارهای فصل قبل را انجام بده.» از این بابت خوشحال شد و گفت که لایق این انتقال بوده‌ام. همجنین گفت باید به سختکوشی ادامه بدهم و روند کنونی خودم را حفظ کنم. 

مرد عنکبوتی شیاطین سرخ می‌گوید تکل زدن را به صورت غریزی همراه خود داشته است.  

فکر نمی‌کنم این را یاد گرفته باشم و فقط به بلندی پاهایم بر می‌گردد. وقتی هجده سالم بود، متوجه بلندی پاهایم شدم و از آن‌ها به عنوان یک مزیت استفاده کردم. برای تکل زدن باید زمان بندی درستی داشته باشید و این به تمرکزتان بر می‌گردد. نمی‌توان روی تکل زدن قمار کرد و باید با زمان بندی دقیق اقدام کرد. پس از هر تکل، اعتماد به نفس بیشتری به دست می‌آورم.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۱۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - ۲ شفیلد یونایتد + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # منچستر یونایتد سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • جان تری: تلاش فرگوسن برای انتقالم باورنکردنی بود اما من عاشق چلسی شده بودم
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴-۲ شفیلدیونایتد
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - ۲ شفیلد یونایتد + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲
  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها