Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@17:28:54 GMT

معرفی لیست مازاد پرسپولیس توسط کالدرون

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۱۳۲۰

معرفی لیست مازاد پرسپولیس توسط کالدرون

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پرسپولیس که برای برگزاری اردوی پیش فصل راهی ترکیه شده است، این روزها با یک معضل بزرگ روبرو شده که راه حل آن وداع بعضی بازیکن‌ها با حضور در تیم قهرمان ایران است.

لیست بزرگسالان پرسپولیس پیش از حضور کالدرون در این تیم پر شده و حضور بازیکنان جدید باعث شده تا گابریل کالدرون سرمربی جدید این تیم مجبور به اتخاذ تصمیمی سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد حسین کنعانی‌زادگان و وحید امیری دو بازیکن جدیدی هستند که باید جای دو بازیکن سال گذشته پرسپولیس را در لیست تیم بگیرند. البته یک مهاجم دیگر هم در لیست سرخ پوشان قرار می گیرد.

این وضعیت باعث شده که کالدرون برای خروج سه بازیکن برنامه‌هایش را آغاز کند و پس از اردوی ترکیه این نفرات مشخص شدند، در این بارهشنیده‌ها سه بازیکنی که بیشتر از همه در خطر حذف از لیست پرسپولیس قرار دارند به ترتیب حسین ماهینی، شایان مصلح و مهدی شریفی هستند.

در این میان ماهینی با مصدومیت اردوی تیم را ترک کرد و اوضاعش از سایر گزینه‌ها بحرانی‌تر است. شایان مصلح هم مصدوم است و باید در انتظار تصمیم کالدرون باشد اما مهدی شریفی در اردوی تیم حضور دارد و با انگیزه بالا بدنبال اثبات خودش است.

به هرحال جدایی هر بازیکنی با این باشگاه یک وداع برای او به شمار می رود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران پرسپولیس ترکیه لیست کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۱۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی واترپلو زیر ۱۸ سال ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان رده سنی به میزبانی کشور آرژانتین آماده می‌شود که «محمدمهدی جعفری» ورزشکار خوزستانی در این اردو حضور دارد.

اردوی یادشده زیر نظر «علی پیروزخواه» به عنوان سرمربی و «امیر محمد ماندنی» به عنوان مربی پیگیری می‌شود.

ملی‌پوشان جوان واترپلو ایران در اسفند ماه سال ۱۴۰۲ در فیلیپین علاوه بر کسب نشان نقره رقابت‌های قهرمانی رده‌های سنی آسیا نیز جواز حضور در مسابقات قهرمانی زیر ۱۸ سال حهان آرژانتین را کسب کردند.

کد خبر 6095608

دیگر خبرها

  • سونامی لیست های انتخاباتی /خانه انقلاب هم کاندیداهایش را معرفی کرد +اسامی
  • حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو
  • حضور سه بازیکن آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی مردان
  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • دعوت چند بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • آخرین روزهای استقلالی بودن | خداحافظی نزدیک است
  • آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در کرمانشاه
  • ◄ معرفی شرکت های کشتیرانی در ایران
  • معرفی میزبان پنجمین اردوی تیم ملی امید هاکی