Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز، 24 تیرماه در دیدار با مدیرکل و مدیر درمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفته تأمین اجتماعی، اظهار کرد: جامعه هدف سازمان تأمین اجتماعی متنوع و گسترده است و این سازمان نقش بسیار مهمی در توسعه و رفاه جامعه ایفا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به خدمات‌دهی این سازمان در بخش‌های مختلف، افزود: تلاش تأمین اجتماعی در خدمات‌دهی به بیمه‌شدگان و بازنشستگان اقدامی ارزشمند و اثرگذار است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در حوزه درمان نیز کارهای بزرگی انجام شده است، بیان کرد: این خدمات دهی باید پیوسته و به‌صورت کمی و کیفی گسترش و توسعه یابد.
کلانتری با اشاره به نگاه خاص امام خمینی(ره) به مسئله درمان و معیشت مردم، تصریح کرد: یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری از دولت‌ها رسیدگی به امور درمانی مردم است و همواره بر این مهم تأکید داشته‌اند.
وی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی سلامت و تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بیمار جز دغدغه بیماری نباید رنج دیگری داشته باشد، ادامه داد: اجرای طرح تحول سلامت، تحولی در حوزه بهداشت و درمان ایجاد کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه خدمات تأمین اجتماعی قابل توجه است، بیان کرد: این خدمات ارزشمند است و امیدواریم با تلاش مدیران و کارکنان این سازمان و گسترش چتر حمایتی تامین اجتماعی و افزایش کمیت و کیفیت خدمات، به نقطه مطلوب برسد‌.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد اجتماعی تامین اجتماعی رفاه جامعه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۱۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج

روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز، این تیم متشکل از پزشکان متخصص و عمومی، ماما و کارشناسان پرستاری ، بهیاری و بینایی سنجی اقدام به ارائه خدمات درمانی رایگان به مردم منطقه محمد شهر نمود.

در این برنامه ضمن انجام غربالگری های فشار خون ، قند خون و بینایی سنجی مراجعان ، معاینه لازم نیز توسط پزشکان متخصص و عمومی و مامایی انجام گرفت.

همچنین در جریان این برنامه بیش از ۲۵۰ نفر از مردم منطقه محمد شهر مورد معاینه ، غربالگری و راهنمایی پزشکان و سایر کادر درمان قرار گرفتند ضمن آنکه به مراکز درمانی تامین اجتماعی ، دولتی و دانشگاهی استان ارجاع داده شدند.

این برنامه توسط کانون بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز و با همکاری کانون های بسیج جامعه پزشکی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز ، نظام پزشکی شهرستان کرج و سپاه ناحیه محمد شهر در محل مسجد جامع محمد شهر اجرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • اختتامیه ۲۱ المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سی سخت
  • عضویت ۹۶ هزار نفر در جامعه کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد
  • با گذشت دو سال از ابلاغ سیاست‌های تأمین اجتماعی خبری از اجرایی شدنشان نیست
  • شاه کلید تولید و اقتصاد جامعه، کارگران هستند
  • آماده باش هلال‌احمر در پی هشدار سازمان هواشناسی
  • ۷۵ هزار کارگر زیر پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • ۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند
  • خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج