Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@16:00:38 GMT

موبایل جدید سامسونگ با نمایشگر جمع شونده

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۲۰۲۳

موبایل جدید سامسونگ با نمایشگر جمع شونده

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، کمتر از یک ماه دیگر سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ را رونمایی می‌کند. تاریخ جدید عرضه گلکسی فولد نیز احتمالاً در همین بازه اعلام شود. پس از تمام این رویدادها، کاربران احتمالاً منتظر گلکسی اس ۱۱ می‌مانند.

به طور معمول موبایل‌های سری اس سامسونگ ساده هستند، اما اگر رندری که به تازگی افشاشده، صحت داشته باشد احتمالاً کاربران شگفت زده خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور معمول سامسونگ سالانه انبوهی از حق امتیاز اختراعات برای محافظت از طراحی و فناوری‌های موبایل خود ثبت می‌کند. گاهی اوقات این طرح‌ها چنان آینده نگرانه هستند که چند سال طول می‌کشد به طور واقعی به بازار عرضه شوند. اما این بار به نظر می‌رسد تولید کننده کره‌ای حق امتیاز اختراع مربوط به موبایلی را ثبت کرده که در آینده نزدیک ساخته می‌شود. علاوه بر آن راه حلی مناسب برای دسترسی به یک نمایشگر بزرگ‌تر است که در جیب کاربر نیز جا می‌گیرد.

این حق امتیاز در سال ۲۰۱۸ میلادی ثبت شده است. به طور دقیق در این حق امتیاز موبایلی نشان داده شده که عرض آن افزایش می‌یابد و سطح نمایشگر حدود ۵۰ درصد بیشتر می‌شود.

البته این طرح هیچ توضیحاتی ندارد و مشخص نیست چگونه صفحه موبایل بزرگ‌تر می‌شود. اما تصاویر حاکی از آن است که نمایشگر دستگاه بزرگ‌تر می‌شود و لبه دور نمایشگر نیز اندکی تغییر می‌کند. بنابراین نمایشگر انعطاف پذیر محافظت شده باقی می‌ماند.

احتمال دارد در این طرح از نوعی مکانیسم ریلی برای محافظت از نمایشگر انعطاف پذیر استفاده شود. یکی از ویژگی‌های این طرح نیز وجود سوراخ دوربین است که در وسط نمایشگر قرار گرفته است. دوربین پشتی نیز در گوشه سمت راست قرار دارد که با توجه به قابلیت بزرگ‌تر شدن نمایشگر نیز معقولانه به نظر می‌رسد.

در این حق امتیاز مشخص نشده در موبایل چند دوربین وجود دارد. البته وب سایت LetsGoDigital رندرهایی سه بعدی از موبایل را منتشر کرده است.

کد خبر 4667178

منبع: مهر

کلیدواژه: سامسونگ موبایل ثبت اختراع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۲۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامسونگ درباره پتانسیل هوش مصنوعی در دستگاه‌های پوشیدنی آینده خود توضیح می‌دهد

سامسونگ تابستان امسال دستگاه‌های پوشیدنی جدیدی را معرفی خواهد کرد که احتمالاً هوش مصنوعی نقش مهمی در آنها ایفا می‌کند. تیم سلامت دیجیتال سامسونگ، اخیراً جلسه‌ای داشته است تا در مورد آینده هوش مصنوعی، دستگاه‌های پوشیدنی و نحوه بهبود سلامت کاربران توسط آنها صحبت کند.

در جریان این جلسه که در مرکز پزشکی سامسونگ برگزار شد، چندین عضو هیئت مشاوره سلامت غول کره‌ای، نظرات خود را در مورد دو موضوع اصلی به اشتراک گذاشتند. براساس گزارش SamMobile، توضیحات آنها حول محور نقش هوش مصنوعی در دستگاه‌های پوشیدنی حوزه سلامت بوده است.

پروفسور «میونگ جین چانگ»، مدیر مرکز تحقیقات هوش مصنوعی سامسونگ می‌گوید که داده‌های جمع‌آوری‌شده از دستگاه‌های پوشیدنی می‌تواند در زمینه مراقبت‌های بهداشتی و درک بهتر سابقه سلامتی بیماران مفید باشد. او معتقد است که هوش مصنوعی استخراج این اطلاعات از زندگی روزمره کاربران و ارائه اطلاعات دقیق به آنها را ساده‌تر می‌کند.

دکتر «مایکل بلوم»، متخصص قلب نیز توضیح می‌دهد که نظارت مستمر می‌تواند به ابزاری مهم در تشخیص زودهنگام و پیش‌بینی بیماری‌ها تبدیل شود. او می‌گوید که ساعت‌های هوشمند می‌توانند به پزشکان کمک کنند تا مسائل اساسی که در بروز بیماری‌هایی مانند فشار خون بالا و فیبریلاسیون دهلیزی نقش دارند را بهتر درک کنند؛ و هوش مصنوعی می‌تواند داده‌ها را به اطلاعات قابل‌مصرف تبدیل کند.

در نهایت، دکتر «دیوید کلونوف»، رئیس مؤسسه تحقیقات دیابت مرکز پزشکی Mills-Peninsula به سیستم نظارت بر گلوکز اشاره می‌کند که برای کنترل دیابت یک امر ضروری است. او می‌گوید نظارت بر گلوکز زمانی که با معیار‌های دیگری از جمله داده‌های خواب و فشار خون ترکیب شود، می‌تواند به ابزار قدرتمندی برای پزشکان تبدیل شود. با توجه به این مسائل، کلونوف اشاره می‌کند که ابزار‌های پوشیدنی مجهز به هوش مصنوعی می‌توانند «درک دقیق‌تری از سلامت متابولیک ارائه کنند و فرصت‌های مربوط به بهبود سلامت و تناسب اندام را ساده کنند.»

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • پرویز مظلومی: با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • سامسونگ درباره پتانسیل هوش مصنوعی در دستگاه‌های پوشیدنی آینده خود توضیح می‌دهد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • نوآوری‌های ادامه‌دار با کمک هوش مصنوعی / ساخت دوربین و سمعک پردازشگر صدا و تصویر
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه