Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ شب گذشته زن و شوهر جوان با ظاهری آشفته و هراسان ضمن مراجعه به کلانتری 166 لواسان عنوان داشتند توسط دو نفر مورد زورگیری و ضرب و شتم قرار گرفته‌اند.

زن جوان در اظهاراتش به مأموران گفت: من و همسرم ساکن لواسان هستیم، ساعتی پیش برای تفریح راهی گردنه قوچک شدیم و برای صرف شام در کنار جاده و بساط یک اغذیه‌فروش سیار توقف کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از صرف شام، بر سر قیمت با فروشنده و کارگر وی جر و بحث کردیم، زیرا وی قصد داشت بیشتر از قیمت واقعی غذا از ما پول بگیرد، در این حین یکی از آنها با چاقو به سمت من و همسرم حمله‌ور شد و چاقو را زیر گلویم گذاشت.

این زن جوان در ادامه اظهاراتش به مأموران گفت: این افراد بسیار شرور بودند و همسرم نیز نتوانست مقابل آنها مقاومت کنند که در نهایت سوار بر خودرو شده و از دست آنها گریختیم.

با ثبت این شکایت به سرعت تیم عملیات کلانتری 166 لواسان برای شناسایی و بازداشت متهمان دست به کار شده و در تحقیقات متوجه شدند دو متهم این پرونده از بساط‌‌گستران گردنه قوچک و جاده منتهی به لواسان هستند.

مأموران سرانجام در ساعت یک بامداد دو متهم این پرونده را بازداشت کرده و به کلانتری انتقال دادند.

سرگرد حسن الهی؛ رئیس کلانتری 166 لواسان با اعلام این خبر گفت: متهمان این پرونده با ادوات سلاح سرد در فضای مجازی و پیجهای اینستاگرامی خود نیز اقدام به قدرت‌نمایی می‌کردند و سابقه درگیری و نزاع دسته‌جمعی نیز دارند.

وی افزود: این متهمان با یک دستگاه پیکان‌وانت به صورت غیرمجاز اقدام به برپایی بساط در گردنه قوچک می‌کردند.

به گفته رئیس کلانتری 166 لواسان، برای هر یک از متهمان توسط مقام قضایی، قرار وثیقه 500 میلیون تومانی صادر و پرونده برای تحقیقات بیشتر به پایگاه یکم اداره آگاهی ارسال شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پول جاده خودرو زن و شوهر ضرب و شتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۲۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت

سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر، در خصوص سرقت از محتویات خودرو شهروندان در محدوده شهرستان ری، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهمان با پرسه زنی در مناطق جرم خیز و شناسایی خودرو‌هایی که قفل صندوق عقب آنها از ایمنی کمتری برخوردار بودند، در فرصت مناسبی قفل صندوق عقب خودرو را تخریب و وارد خودرو شده و محتویات آن را به سرقت می‌بردند.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: کارآگاهان پلیس با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، در نهایت در دوم اردیبهشت ماه امسال هویت متهمان شناسایی شد.

رئیس پلیس شهرستان ری گفت: بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران در روز گذشته متهمان را در حال سرقت مشاهده و طی یک عملیات غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: پس از انتقال متهمان به اداره پلیس و انجام تحقیقات تخصصی و مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در محدوده شهرستان ری و جنوب تهران اعتراف کردند.

سرهنگ طرهانی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، به شهروندان توصیه کرد: خودرو خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز و فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان سلب و با پلیس در راستای ارتقاء امنیت در جامعه همکاری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • عصبانیت پسر معاون سابق از انتشار اعترافات متهمان پرونده‌اش
  • عصبانیت پسر معاون سابق از انتشار اعترافات متهمان پرونده‌اش!
  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر
  • حضور مرد سرشناس و بانفوذ در پرونده قتل چشم‌آبی‌ها | زوایای جدید از قتل تکان‌دهنده یک مرد در بزرگراه + تصاویر بازسازی صحنه قتل
  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • جنایت در لواسان تهران به سبک سریال مشهور آمریکایی‌
  • لحظه عبور قطار آتش‌گرفته از مرکز لندن در کانادا مقابل چشمان پلیس (فیلم)
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • ببینید | تصاویر عجیب از لحظه عبور قطار آتش‌گرفته از مرکز لندن در کانادا مقابل چشمان پلیس!