Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، مهندس مجتبی دالوند گفت: این دو روستا به دلیل افت فشار آب با مشکل مواجه بودند که با همکاری آب منطقه ای و حفر چاه نیمه عمیق مشکل این دو روستا رفع می شود.

وی با اشاره به پیشرفت ۴۵ درصدی این طرح تصریح کرد: این چاه پس از آزمایشات میکروبی و سیستم پمپاژ و قابل توجه بودن دبی مورد نیاز چاه وارد مدار خواهد شد و با بهره برداری از آن جمعیتی بالغ بر ۸۸۰ نفر از ایین روستاها از آب شرب سالم بهره مند می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح عملیات احداث مخزن ۳۰۰ متر مکعبی بتنی

وی اضافه کرد: برای اجرایی کردن این طرح عملیات احداث مخزن ۳۰۰ متر مکعبی بتنی، لوله گذاری چهار هزار و ۴۰۰ متر و احداث سیستم پمپاژ و تجهیز در ابتدای سال ۹۸ آغاز شده است.

وی افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آغاز شده و در صورت تامین اعتبار مورد نیاز تا هفته دولت سال جاری به بهره برداری می رسد.

۴۶

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال دبی روستا آب درصدی پیشرفت قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۲۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش شوراها در آبادانی و‌پیشرفت روستاها

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ شورای روستا نهاد مردمی که برای آبادانی و‌پیشرفت روستا با حمایت اهالی آن منطقه تلاش می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • نقش شوراها در آبادانی و‌پیشرفت روستاها
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان