Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@20:31:27 GMT

حمله شیر به مسئول دهکده طبیعت قزوین!

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۲۵۲۰

حمله شیر به مسئول دهکده طبیعت قزوین!

دهکده طبیعت قزوین جزو مجموعه‌هایی است که اکثر مسئولان و وزرایی که وارد قزوین می‌شوند به همراه هیئت همراه خود از این مجموعه بزرگ بازدید می‌کنند امروز یکی از این بازدیدها حاشیه ساز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور صبح امروز در راستای دیدار تفریحی از مراکز تاریخی و مراکز میراث فرهنیگ قزوین وارد قزوین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار با استاندار، نشست با فعالان حوزه میراث فرهنگی، بازدید از خانه‌های بوم گردی، جلسه با مدیران استان از برنامه‌های سفر دو روزه مونسان به استان قزوین است.

در ادامه سفر مونسان به قزوین پیش از ظهر امروز(دوشنبه) وی به برای بازدید به همراه هیئت همراه و مسئولان استانی وارد دهکده طبیعت قزوین شد که در حاشیه این بازدید از قفس حیوانات حاضر در این دهکده نادر رضا نوری مؤسس دهکده طبیعت قزوین وارد قفس شیرها شد که مورد حمله ناگهانی یکی از شیرهای قفس قرار گرفت.  

در جریان این بازدید که جمعی از مسولان استان هم حضور داشتند نوری که موسس این مجموعه است برای ارائه‌ی توضیحات بیشتر طبق روال همیشگی وارد قفس شیرها شد که به ناگهان شیر نر از پشت سر به او حمله کرد و او را مجروح کرد.

با مداخله بموقع مأموران دهکده خوشبختانه شیر حمله کننده مؤسس دهکده طبیعت را رها کرد و این حادثه ختم به خیر شد و وی از ناحیه دست و کتف زخمی شد که به اورژانس منتقل گردید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۲۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع تاریخی چهره مطرح عمانی از ایران و تحقیر عرب‌ها

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بازدید 19 یک کارشناس و چهره رسانه‌ای مطرح عمان دفاع شدید و تمام قدی از حمله ایران به اسرائیل در واکنش به حمله به کنسول گری ایران نموده و همزمان به تحقیر رفتارهای شیخ نشین‌های عربی نسبت به اقدام ایران داشته است. این کارشناس در فرازهایی از تحلیلش خطاب به عرب‌ها می‌گوید: «برخی در جهان عرب دچار دیاثت فکری شده‌اند، 7 ماه در قبال اتفاقات غزه ساکت بودند اما تا ایران از خود دفاع کرد شروع به موضع گیری علیه ایران کردند... چرا اینقدر خوار و خفیف شده‌اید، خط قرمز ندارید و پول برایتان معادل شرافت و عزت شده است؟... چه زمانی به یاد دارید که غرب استعمارگر بعد از یک حمله تا این حد آرام بوده و به قوانین بین المللی پایبند باشد؟! فقط بعد از حمله ایران، این یعنی غرب فقط زبان قدرت را می‌فهمد...» تحلیل کامل این کارشناس عمانی را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • دهکده المپیک پاریس 2024؛ مکانی بدون مک دونالدز و الکل
  • رییس سازمان صدا و سیما وارد ایلام شد
  • بازدید منتخب مردم قزوین- البرز و آبیک از جاده الموت- تنکابن
  • بازدید سفرای ۴ کشور خارجی از جاذبه‌های الموت
  • دفاع تاریخی چهره مطرح عمانی از ایران و تحقیر عرب‌ها
  • عضو لیکود اسرائیل: باید وارد رفح بشیم و بِکُشیم، بِکُشیم و بِکُشیم+ فیلم
  • جزئیات دو شبیه سازی آمریکا برای حمله به ایران
  • روایت خبره نظامی آمریکایی از تبادل آتش ایران و اسرائیل
  • لحظات حمله سگ‌های ولگرد به سه کودک
  • همراه با خبر‌های ورزشی هفدهم اردیبهشت استان قزوین