Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرودگاه های سیستان وبلوچستان در خصوص مباحث مطرح شده مبنی بر بمب گذاری در هواپیمای مسیر زاهدان به تهران توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن اعرابی مقدم در گفتگو با عصرهامون گفت: طی روزهای گذشته خبری در فضای مجازی مبنی بر بمب گذاری در یکی از خطوط هواپیمایی این استان مطرح شد که این ماجرا از اساس کذب و شایعه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: در صنعت حمل و نقل هوایی قانونی مصوب شده است که مسافر باید به همراه چمدان خود مسافرت کند و زمانی که  امکان سوار شدن مسافر وجود نداشته باشد طبیعتاً ساک مسافر نیز باید حتما به وی تحویل داده شود.
 
وی افزود: در یکی از پروازهای مسیر زاهدان به تهران امکان جابجایی مسافر نبوده اما از آنجا که ساک مسافر داخل پرواز بوده است برابر مقررات باید چمدان این فرد نیز به وی تحویل داده میشده و به همین دلیل هواپیما به فرودگاه بازگشت داده شده و پس از تحویل بار مسافر، مجدداً ادامه مسیر داده و هیچ گونه مشکل دیگری وجود نداشته است.
 
وی در توضیح گلایه مندی مسافران یکی دیگر از پروازها مبنی بر عدم تحویل به موقع چمدان و بارهای خود نیز گفت: جابجایی مسافر در اولویت پروازهای هوایی قرار دارد و اگر احیاناً حجم بار موجود در هواپیما بیشتر از حد استاندارد و نرمال باشد تصمیم گرفته می شود که به جای پیاده کردن چندین مسافر، بار آنها با پرواز بعدی به مقصد ارسال شود.
 
به گفته اعرابی مقدم؛ در این خصوص و گلایه مندی به وجود آمده در فرودگاه زاهدان نیز به همین شکل بوده و چون حجم بارها زیاد بوده این اقدام صورت گرفته است.
 
شایان ذکر است برخی مسافران پرواز قشم ایر به مقصد زاهدان نسبت به عدم تحویل به موقع چمدان های خود گلایه کرده بودند.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۲۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز

ایسنا/خراسان شمالی مدیر فرودگاه شهدای بجنورد از آغاز برقراری پروازهای فوق العاده این فرودگاه در هفته جاری از امروز خبر داد.

محمدابراهیم قدمگاهی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: قرار است پنج پرواز طی هفته جاری از تهران به بجنورد و همچنین بجنورد به تهران برقرار شود که این اقدام با پرواز هواپیمای ATR۷۲ ایران ایر از تهران به مقصد بجنورد و نشستن آن در فرودگاه بجنورد آغاز شد.

وی تاکید کرد: این پروازها قرار است در چهار روز شنبه، یکشنبه، دوشنبه و پنجشنبه با هواپیمای ATR۷۲ ساعت ۶:۳۰ دقیقه از تهران به مقصد بجنورد و ساعت ۹ از بجنورد به مقصد تهران پرواز داشته باشد.

وی ادامه داد: پرواز روز چهارشنبه نیز قرار است ساعت ۱۴ از تهران به مقصد بجنورد و ساعت ۱۶ از بجنورد به مقصد تهران با هواپیمای فوکر ۱۰۰ برقرار شود.

مدیر فرودگاه شهدای بجنورد با بیان اینکه این پروازها با پیگیری های بسیار و مشارکت بخش خصوصی برقرار شده است، افزود: یکی از مشکلات این استان، عدم مشارکت سرمایه گذاران در برقراری پروازها است و اکنون که کشور به لحاظ تعداد ناوگان در محدودیت قرار دارد، حضور سرمایه گذاران می تواند شرکت های هواپیمایی را مجاب به برقراری پروازهای بیشتر کند.

به گفته قدمگاهی، پروازهای روزهای سه‌شنبه و جمعه که جزو برنامه مستمر پروازی این فرودگاه است نیز برقرار بوده و آن ها نیز توسط ایران ایر انجام می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه
  • دلیل فرود اضطراری پرواز استانبول تهران چه بود؟
  • سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • قتلگاه نیروهای آمریکایی در تهران کجا بود؟
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز