Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن بیگی گفت: با وجود همه ضعف هایی که ممکن است در جمع آوری و ساماندهی کودکان کار وجود داشته باشد ولی اجرای این طرح با قدرت و قوت تمام ادامه دارد.

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، «شکرالله حسن بیگی» در جلسه امروز شورای اجتماعی استانداری تهران با اشاره به طرح جذب و ساماندهی 267 کودک کار و خیابان در تهران تصریح کرد: افرادی که به اجرای این طرح اعتراض دارند باید توجه کنند تهران به عنوان پایتخت نقش مهمی در ارایه تصویری از نظام در اذهان دارد و حضور کودکان و متکدیان سر چهارراه ها چهره مناسب در شان جمهوری اسلامی ایران نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران اظهار کرد: کودکان کار و خیابان در مناسبت ترین شرایط جذب و برای ساماندهی به مکان های پیش بینی شده منتقل می شود و امکانات بهداشتی، درمانی و غذای رایگان در اختیار آنها قرار داده می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در مقابل مخالفت برخی از معترضان و انجمن ها به اجرای طرح ساماندهی کودکان کار و خیابان در تهران این سوال مطرح می شود که حضور کودکان کار در مراکز نگهداری و تحت مراقبت نسبت به حضور آنها سر چهارراه ها و در معرض انواع آسیب ها مناسب تر نیست.

 

حسن بیگی تصریح کرد: شورای امنیت کشور به عنوان مرجعی تصمیم گیرنده از اجرای طرح ساماندهی کودکان کار و خیابان در تهران اعلام رضایت کرده است.

 

معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران گفت: با وجود همه ضعف هایی که ممکن است در طرح جذب و ساماندهی کودکان کار و خیابان وجود داشته باشد اما تصمیم گیران و مدیران این طرح با قدرت در کنار رفع همه ضعف ها و بهبود زیرساخت ها، اجرای آن را ادامه خواهند داد.

 

فرزانه مروستی با اشاره به بازدیدهای انجام شده از مراکز عرضه و نگهداری کودکان کار و خیابان گفت: در بازرسی ها مواردی شناسایی شد که شهرداری باید برای رفع مشکلات مراکز در بخش های افزایش ایمنی، پیش بینی امکانات آموزشی و تامین بهداشت و درمان در مراکز وارد عمل شود.

 

مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران تصریح کرد: در جلسه گذشته، مقرر شد پیام هایی با مضمون صیانت از کودکان خیابانی و حمایت اجتماعی از خانواده آنان و مشارکت خیرین به پیشنهاد سازمان بهزیستی و تایید شورای اجتماعی کشور در سطح شهر تصویب شود.

 

وی تصریح کرد: همچنین مقرر شد در طول اجرای طرح جمع آوری کودکان کار و خیابان هر ارگان یا سازمانی که از وظایف خود تخطی کند، به قوه قضاییه معرفی شود.

 

 

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت امام رضا ع آل هاشم آذربایجان غربی حجاب و عفاف جشن های دهه کرامت روزنامه شیراز ولادت امام رضا ع حمایت از کودکان کار کودکان کار و خیابان کودکان کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۳۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران

سرهنگ ارسلان خادمیان گفت: با مشارکت یگان‌های انتظامی این شهرستان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهر با هماهنگی مرجع قضائی اجرا شد.    وی افزود: در اجرای این طرح ماموران ۱۰ نفر قاچاقچی و ۱۷ نفر معتاد و ۵ نفر از اراذل و اوباش را دستگیر و۲۵۱ دستگاه انواع خودرو و ۱۰ دستگاه موتورسیکلت توقیف کردند.   خادمیان تصریح کرد: در ادامه این طرح ۴۰ نفر به جرم سرقت و ۱۸۳ نفر به دلیل ارتکاب به جرایم مختلف دستگیر و ۲۷۵ مورد حکم جلب اجرا شد.   فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی برابر قانون برای افزایش سطح امنیت و آرامش مردم شریف شهرستان گچساران همچنان ادامه دارد و تاکنون موفقیت‌های خوبی در این راستا داشته ایم وبا مخلان نظم و آرامش مردم برخورد جدی صورت می‌گیرد لذا شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به پلیس ۱۱۰اطلاع دهند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • ورود آب به برخی منازل در اهواز/ ادامه جمع‌آوری آبگرفتگی خیابان‌ها
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • فقر و فقدان قدرت خرید اخلاق اجتماعی را مخدوش می‌کند
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا (س) / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • کاهش کودکان کار در پایتخت
  • کاهش کودکان کار در پایتخت 
  • اجرای طرح ساماندهی کودکان گل فروش حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و بهشت زهرا (س)
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر