Web Analytics Made Easy - Statcounter

امینی گفت: در سال گذشته ۱۲ هزار و ۳۱۰ مورد بالغ بر ۱۹ هزار میلیون تومان پرداخت تسهیلات انجام شده که این رقم در سه ماهه اول سال جاری ۴ هزار و ۳۳۸ و اعتباری بالغ بر ۱۳ هزار و ۸۹۳ میلیون تومان تسهیلات بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «علی امینی» امروز (دوشنبه 24 تیر) در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم گفت: همه تلاش و کوشش بانک های استان قم بر این است که در راستای خدمات دهی به جوانان کوشیده و در ارائه پرداخت تسهیلات به آنها تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر کمیسیون بانک های استان قم عنوان داشت: در سال گذشته 12 هزار و 310 مورد بالغ بر 19 هزار میلیون تومان پرداخت تسهیلات انجام شده که این رقم در سه ماهه اول سال جاری 4 هزار و 338 و اعتباری بالغ بر 13 هزار و 893 میلیون تومان تسهیلات بوده است.

 

وی گفت: در راستای پرداخت تسهلات هر بانکی سهیمه تخصیصی خود را دارد که بیشترین پرداخت تسهیلات بانکی مربوط به بانک ملی ایران بوده که جوانان استان از این تسهیلات استفاده کرده اند.

 

امینی گفت: تسهیلات بانکی برای ازدواج تا سقف 30 میلیون تومان است و تنها یک ضامن برای اخذ آن درخواست می شود تا بتوانیم به سرعت و سهولت در پرداخت وام ازدواج جوانان تلاش داشته باشیم.

 

قنبری دبیر مجمع مشورتی جوانان استان قم نیز در این جلسه با اشاره به تشکیل مجمع مشورتی جوانان استان قم گفت: در هفته جوان جلسه ای با حضور نخبگان جوان استان برگزار شد و 9 نفر از اعضا جزو مجمع مشورتی شدند و قرار شد مجمع عمومی هم با حضور 50 نفر از جوانان برتر استان دایر شود.

 

وی گفت: توسعه مشارکت های جوانان در توسعه پایدار استان، گسترش کار تیمی با حضور جوانان برتر استان، شناسایی و نیاز سنجی مشکلات استان با بهره گیری از نظرات فرهیختگان استان، استفاده از ایده های جوانان صاحب نظر استان و... از جمله اهداف این مجمع است.

 

قنبری ادامه داد: 8 کمیسیون تخصصی برای این مجمع تشکیل شده تا بتوانیم از نظرات سازنده جوانان در عرصه رفع مشکلات استفاده کرده و در حقیقت بازوی مشورتی برای مدیران باشند.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت امام رضا ع آل هاشم آذربایجان غربی حجاب و عفاف جشن های دهه کرامت روزنامه شیراز ولادت امام رضا ع جشن ازدواج وام ازدواج ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۳۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • ۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار تسهیلات ازدواج هستند
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • بانک تجارت در فروردین ۱۴۰۳ جمعا ۱۶۹۸ فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید