Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@13:27:22 GMT

خیابان شهید نجات الهی (ویلا) از فردا یک طرفه می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۳۱۶۳

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 6 تهران از اجرای طرح یکطرفه شدن خیابان شهید نجات الهی (ویلا) از فردا خبر داد و گفت: به همین منظور خیابان شهید نجات الهی از خیابان سمیه تا کریمخان همچون بخش جنوبی خیابان، یکطرفه می شود و خودروها از محور جنوب به شمال خیابان امکان تردد دارند.

به گزارش ایسنا، ولی مسگر نجاتی اظهار کرد: یک طرفه شدن خیابان شهید نجات اللهی (ویلا) در پی مطالعات فنی و کارشناسی و به منظور عریض شدن پیاده روها و با توجه به تعریف گذر صنایع دستی برای این معبر اجرایی می شود تا شهروندان امکان تردد راحت تر و بهره مندی بهتر از فضای گذر را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با توجه به عریض شدن پیاده روها از عرض سواره رو کاسته و به همین منظور تردد خودروها یک طرفه شده و مسیرهای جایگزین تعریف می شوند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه شش تصریح کرد: خیابان حافظ و خیابان عضدی جنوبی به عنوان مسیر جایگزین تعریف شده تا بار ترافیکی ایجاد نشود. 

نجاتی با بیان اینکه طول خیابان شهید نجات الهی 1.5 کیلومتر و عرض آن 20 متر است، بیان کرد: یک طرفه شدن خیابان شهید نجات الهی از روز سه شنبه ۲۵ تیرماه صورت می گیرد.

براساس گزارش به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 6 تهران، به گفته وی؛ با توجه به سیاست های مدیریت شهری برای تبدیل تهران به شهری انسان محور اجرای چنین طرح هایی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۳۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت در منشعبات خیابان شهید علوی در حال پخش است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه گفت: عملیات پخش آسفالت در منشعبات خیابان شهید علوی منطقه سه در حال اجرا است.

 اکبر قلی‌پور افزود: یکی از خواسته‌های مهم و به حق شهروندان برخورداری از آسفالت و مناسب‌سازی معابر بوده که در این راستا پخش آسفالت در منشعبات خیابان شهید علوی انجام می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • این جاده یک‌طرفه شد
  • تشدید و تداوم سامانه بارشی تا فردا در استان هرمزگان
  • جاده چالوس یک‌طرفه شد
  • آسفالت در منشعبات خیابان شهید علوی در حال پخش است
  • اندیشه‌های الهی به دانشگاه‌های آمریکا رسید
  • جزییات محدودیت‌های جدید ترافیکی در جاده‌های شمال
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال
  • اصلاح هندسی چهارراه خیابان داوران و جلال آل‌احمد در اراک
  • آیت الله نورمفیدی: با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت معلمان باید از میان بهترین‌ها انتخاب شوند
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری