Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، شکرالله حسن‌بیگی معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران در حاشیه جلسه شورای اجتماعی استان تهران اظهار کرد: در جلسه امروز مشکل نبود پزشک برای انجام معاینات کودکان کار و ساماندهی این کودکان مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد که دو پزشک در مرکز نگهداری کودکان مستقر شوند تا پس از معاینه کودکان برگه تایید معاینه آن‌ها صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین اگر کودکی در این مرکز نیاز به بیمارستان داشت با کمک این پزشکان کار انتقال آن‌ها صورت گیرد بنابراین هماهنگی‌هایی نیز با اورژانس تهران در این زمینه برای مستقر شدن در مرکز انجام شده است و سه بیمارستان نیز در این خصوص مشخص خواهد شد.

حسن بیگی گفت: مشکلی نیز در خصوص نیروی انتظامی وجود داشت که نیرو‌های انتظامی در سر چهارراه‌ها همراه اکیپ حضور ندارند که در این جلسه مقرر شد هماهنگی‌هایی برای این کار صورت گیرد.

وی بیان کرد: متاسفانه حدود ۸۰ درصد کودکان کار در شهر تهران اتباع خارجی هستند که بر اساس دستورالعمل وزارت کشور کودکانی که از اتباع خارجی هستند در قالب با ساماندهی شوند تا به این ترتیب بتوانیم برای ۲۰ درصد ما باقی کودکانه کار برنامه ریزی لازم را انجام دهیم.

معاون استاندار تصریح کرد: در حال حاضر آمار دقیقی از تعداد کودکان کار در استان تهران نداریم، اما حدود ۱۰ هزار کودک کار در کل کشور وجود دارد که بیشتر آن‌ها یعنی حدود ۴ هزار کودک کار در استان تهران حضور دارند که البته بیشتر آن‌ها در شهر تهران هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۳۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در جمع‌آوری و بازگشت اتباع خارجی غیرمجاز به کشور مبدأ

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان‌جنوبی بر تسریع در روند جمع‌آوری و بازگشت اتباع خارجی غیرمجاز به کشور مبدأ تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت _جلسه قرارگاه طرح ربیع استان خراسان جنوبی در راستای اجرایی کردن طرح جمع‌آوری و بازگشت اتباع غیرمجاز به کشور مبدأ در محل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی برگزار شد.

محسن صفایی، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان جنوبی در این جلسه گفت: سال گذشته بیش از نیمی از اتباع خارجی غیرمجاز از کشور خارج شده‌اند.

وی متذکر شد: انتظار می‌رود دستگاه‌های مرتبط در سال‌جاری نیز طبق سنوات گذشته برنامه مدون همراه با سیر مراحل و زمان‌بندی چگونگی شناسایی و جمع‌آوری به تفکیک شهرستان‌های تابعه استان را در قالب قرارگاه استانی طرح ربیع در دستور کار قرار دهند.

کد خبر 751061

دیگر خبرها

  • مرکز پرستاری همپای سلامت در تهران را بشناسید
  • جریمه میلیونی برای اشتغال اتباع خارجی غیرمجاز
  • جریمه به‌کارگیری اتباع غیر مجاز چند؟
  • کتاب‌های این روزها باب میل کودکان است؟
  • جنین‌هایی که از شکم‌ مادرشان در اینستاگرام کار می‌کنند
  • جریمه به‌کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز اعلام شد
  • جریمه بکارگیری اتباع خارجی غیرمجاز اعلام شد
  • خبر مهم برای مستاجران افغانستانی
  • تسریع در جمع‌آوری و بازگشت اتباع خارجی غیرمجاز به کشور مبدأ
  • نخبگان و کارآفرینان خارجی جذب مرکز رشد و سرای نوآوری می‌شوند