Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، سهراب رئیسی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای جذب اعتبارات ملی اظهار داشت: به منظور تأمین قیر رایگان نیز مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال برای اجرای ۱۱۷ طرح روستایی به مساحت ۴۹۰ هزار متر مربع سطح آسفالت از مراجع ملی تأمین شده است.
وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده امسال نیز بیش از ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبارات ملی متمرکز در ۱۳۰ روستا جهت تهیه و اجرای طرح هادی روستایی در استان تأمین اعتبار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: همچنین اعتبارات استانی سال گذشته نیز به مبلغ مصوب ۱۲۷ میلیارد ریال و تخصیص ۶۸ میلیارد ریال بوده است که در موعد مقرر نسبت به جذب اسناد خزانه اسلامی اقدام شده است.
رئیسی با بیان اینکه از اعتبارات سال ۹۷ مجموع ۲۹۲ روستا از خدمات بهره‌مند شدند، تصریح کرد: مقاوم سازی بخش مسکن روستایی امسال در دستور کار این بنیاد قرار دارد.

به گفته وی، از ابتدای تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکنون ۵۴۴ طرح هادی روستایی با هدف توسعه و عمران روستاها با توجه به شرایط فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی و تأمین عادلانه امکانات از طریق ایجاد تسهیلات اجتماعی در روستاهای این استان اجرا شده است‌.
به گزارش ایرنا چهارمحال و بختیاری با ۹۴۷ هزار نفر جمعیت بیش از ۸۴۰ روستا و آبادی دارد.

۶۱۹۹/‏۲۰۹۷

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۳۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مسلم فلاح زاده گفت: تامین برق پایدار برای واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی از برنامه‌هایی است که در چند سال اخیر در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفته است.   وی افزود: از همین جهت از سال ۱۴۰۰، تفاهم نامه‌های مختلفی برای ایجاد ۶ پست برق بین شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت برق منطقه‌ای یزد منعقد شده است.    فلاح زاده ادامه داد: برای ایجاد این پست‌های برق بیش از ۷ هزار و ۲۳۰میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.   وی گفت: خوشبختانه با مشارکت هر دو طرف قرارداد تاکنون بیش از ۳هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز، برای انعقاد قرارداد مشاور و خرید تجهیزات طرح‌ها تامین شده است.

دیگر خبرها

  • تخصیص یارانه دارو به خوبی انجام نمی شود / تلاش دولت برای تثبیت قیمت نان در 1403 با سه برابر کردن یارانه
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد